eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEKOSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 66A

1.5.2.) Miejscowość: Piekoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-065

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piekoszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b92d1b7-dce3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00179346/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRO.271.2.9.2022.MKG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4304711,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Piekoszów” realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”, podzielona na dwa etapy:
Etap I - opracowanie kompletniej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem prawomocnych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę;
Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie przygotowanej dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1700000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa samochodów ciężarowych:
- Ciężarówka typu HAKOWIEC – samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2022 lub nowszy) – zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ;
- Ciężarówka typu ŚMIECIARKA - samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2022 lub nowszy) – zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 1325250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa samochodu dostawczego z podwójną kabiną
- Samochód dostawczy typu BUS - samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2022 lub nowszy) – zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 168900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pojazdów:
- Koparko – Ładowarka - pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2022) – zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1d do SWZ;
- Minikoparka – pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2022) – zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.5.) Wartość części: 566400,0 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup, zabudowa i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego przystosowanego do wykonywania inspekcji i udrażniania sieci kanalizacyjnej wraz z zadymiarką – zgodnie z załącznikiem nr 1e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

4.5.5.) Wartość części: 544161,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 1 postępowania pn. „Budowa i wyposażenie Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych” - Zadanie nr 1 – „Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Piekoszów” złożona została jedna oferta przez: Konsorcjum firm pod nazwą „AN-BUD –WCI TECHNOLOGIE” w skład którego wchodzą: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe AN-BUD Andrzej Jakubczyk oraz WCI TECHNOLOGIE Sp. z o. o.
Oferowana przez konsorcjum cena za realizację przedmiotu zamówienia w zakresie części 1, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części (kwota oferowana przez oferenta to 6.440.000,00 PLN, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 2.090.000,00 PLN). Równocześnie Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej przez niego kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w
Części 1 - Zadanie nr 1 – „Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów
Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Piekoszów

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6440000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6440000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 2 postępowania pn. „Budowa i wyposażenie Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych” - Zadanie 2 - Zakup i dostawa samochodów ciężarowych: Ciężarówka typu HAKOWIEC; Ciężarówka typu ŚMIECIARKA”, nie zostały złożone żadne oferty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania w Części 2 - Zadanie 2 - Zakup i dostawa samochodów ciężarowych:
Ciężarówka typu HAKOWIEC i Ciężarówka typu ŚMIECIARKA”, ze względu na brak ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 3 postępowania pn. „Budowa i wyposażenie Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych” – Zadanie 3 - Zakup i dostawa samochodu dostawczego z podwójną kabiną - Samochód dostawczy typu BUS, nie zostały złożone żadne oferty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający jest zobligowany do unieważnienia postępowania w Części 3 – Zadanie 3 - Zakup i dostawa samochodu dostawczego z podwójną kabiną - Samochód dostawczy typu BUS, ze względu na brak ofert

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 4 postępowania pn. „Budowa i wyposażenie Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych” - Zadanie nr 4 – „Zakup i dostawa pojazdów: Koparko – Ładowarki i Minikoparki”, złożona została jedna oferta przez oferenta: Kalita Paweł TECH EKSPERT Południe. Oferowana cena za realizację przedmiotu zamówienia w zakresie części 4, przewyższa
kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części (kwota oferowana przez oferenta to 701.469,00 PLN, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 696.672,00 PLN). Równocześnie
Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej przez niego kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 4 - Zadanie nr 4 – „Zakup i dostawa pojazdów: Koparko – Ładowarki i Minikoparki”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701469,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 701469,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części 5 postępowania pn. „Budowa i wyposażenie Punktu
Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych” - Zadanie nr 5 – „Zakup, zabudowa i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego przystosowanego do wykonywania inspekcji i udrażniania sieci kanalizacyjnej wraz z zadymiarką”, złożona została jedna oferta: INTER GLOBAL Spółka z o. o. z siedzibą w Rybarzowicach.
Oferowana cena za realizację przedmiotu zamówienia w zakresie części 5, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części (kwota oferowana przez oferenta to 846.855,00 PLN, podczas gdy Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 669.318,00 PLN). Równocześnie Zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej przez niego kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w części 5.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846855,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 846855,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.