eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2022-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Piekoszów wraz z zakupem urządzeń komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEKOSZÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010599

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Częstochowska 66A

1.4.2.) Miejscowość: Piekoszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-065

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piekoszow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.biuletyn.net

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202898

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-09

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00179346/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:
a) Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, prowadzący działalność gospodarczą, wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o ile taki wpis jest obowiązkowy.
b) Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ.
c) Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ.
d) Warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej

DOŚWIADCZENIE:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał:
1.1 W zakresie Zadania nr 1 - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych lub innej roboty budowlanej o podobnym charakterze (inwestycja realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj”) , o wartości minimum 1.200.000 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1);
1.2 W zakresie Zadania nr 2 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU HAKOWIEC lub TYPU ŚMIECIARKA lub innej maszyny podobnej, porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ukończone (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2)
1.3 W zakresie Zadania nr 3 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie SAMOCHODU DOSTAWCZEGO lub innej maszyny podobnej, porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 3);
1.4 W zakresie Zadania nr 4 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie KOPARKO – ŁADOWARKI lub MINIKOPARKI lub innej maszyny podobnej, porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 4);
1.5 W zakresie Zadania nr 5 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną dostawę zabudowanego fabrycznie nowego samochodu dostawczego przystosowanego do wykonywania inspekcji i udrażniania sieci kanalizacyjnej lub podobnej, porównywalnej dostawy zabudowanego samochodu dostawczego o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 5).
POTENCJAŁ TECHNICZNY:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załączonego do SWZ – zał. nr 3 do SWZ.

POTENCJAŁ KADROWY:
W zakresie zamówienia dla zadania nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- jedną osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

W zakresie zamówienia dla zadań: nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załączonego do SWZ – zał. nr 3 do SWZ.

Po zmianie:
1) Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego:
a) Warunki dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca, prowadzący działalność gospodarczą, wykaże, że jest wpisany
do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, o ile taki wpis jest obowiązkowy.
b) Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ.
c) Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ.
d) Warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
DOŚWIADCZENIE:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał:
1.1 W zakresie Zadania nr 1 - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
1.1.1 co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu Punktu Selektywnej Zbiórki
Odpadów Komunalnych lub innej roboty budowlanej o podobnym charakterze (inwestycja realizowana w formule zaprojektuj
i wybuduj”) , o wartości minimum 1.200.000 PLN brutto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób
należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
albo;
1.1.2 wykonał łącznie co najmniej:
a) jedną (1) usługę polegającą na zaprojektowaniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych lub obiektu o
podobnym charakterze, dotyczącą inwestycji o wartości minimum 1.200.000 PLN brutto,
oraz
b) jedną (1) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych lub inną robotę
budowlaną o podobnym charakterze, o wartości minimum 1.200.000 PLN brutto,
wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych
robót albo usług i robót, określających, czy roboty albo usługi i roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dotyczy wykonawców
składających ofertę na zadanie nr 1);
Uwaga: Wykazanie dodatkowego doświadczenia, tj. więcej niż 1 szt. roboty budowlanej albo więcej niż jednej usługi i roboty
budowlanej w powyżej wskazanym okresie podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert;
1.2 W zakresie Zadania nr 2 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej
jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU HAKOWIEC lub TYPU
ŚMIECIARKA lub innej maszyny podobnej, porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto z podaniem
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ukończone (dotyczy wykonawców
składających ofertę na zadanie nr 2)
1.3 W zakresie Zadania nr 3 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej
jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie SAMOCHODU DOSTAWCZEGO lub innej maszyny podobnej,
porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów
na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 3);
1.4 W zakresie Zadania nr 4 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej
jedną dostawę polegającą na zakupie i dostawie KOPARKO – ŁADOWARKI lub MINIKOPARKI lub innej maszyny
podobnej, porównywalnej, o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 4);
1.5 W zakresie Zadania nr 5 - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej
jedną dostawę zabudowanego fabrycznie nowego samochodu dostawczego przystosowanego do wykonywania inspekcji i
udrażniania sieci kanalizacyjnej lub podobnej, porównywalnej dostawy zabudowanego samochodu dostawczego o wartości
nie mniejszej niż 300.000 zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy
zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie (dotyczy wykonawców składających ofertę na zadanie nr 5).
POTENCJAŁ TECHNICZNY:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załączonego do SWZ – zał. nr 3 do SWZ.
POTENCJAŁ KADROWY:
W zakresie zamówienia dla zadania nr 1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował następującymi osobami:
- jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- jedną osobą z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych;
- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży inżynieryjnej drogowej lub
odpowiadające im uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- jedną osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
W zakresie zamówienia dla zadań: nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie
przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załączonego do SWZ – zał.
nr 3 do SWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
5) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a) W zakresie zadania nr 1 - Wykaz robót z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6a do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) W zakresie zadań: nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 - Wykaz dostaw z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6b do SWZ (Zadanie nr 2), zał. nr 6c do SWZ (Zadanie nr 3) zał. nr 6d do SWZ (Zadanie nr 4) zał. nr 6e do SWZ (Zadanie nr 5), z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
c) W zakresie zadania nr 1 - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
5) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale VI SWZ, Wykonawca
zobowiązany jest przedłożyć:
a) W zakresie zadania nr 1 - Wykaz robót budowlanych albo usług i robót budowlanych z okresu ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane albo usługi i roboty budowlane
zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6a do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te
roboty budowlane albo usługi i roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty
budowlane albo usługi i roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane albo usługi i roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
b) W zakresie zadań: nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 - Wykaz dostaw z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zostały wykonane, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6b do
SWZ (Zadanie nr 2), zał. nr 6c do SWZ (Zadanie nr 3) zał. nr 6d do SWZ (Zadanie nr 4) zał. nr 6e do SWZ (Zadanie nr 5), z
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
dokumenty;
c) W zakresie zadania nr 1 - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich
uprawnień oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-06-10 12:00

Po zmianie:
2022-06-17 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-06-10 12:30

Po zmianie:
2022-06-17 13:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.