Ogłoszenie z dnia 2023-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00314412/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa wraz z montażem węzłów ciepłowniczych ze sterownikiem do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz do budynku Urzędu Skarbowego w Malborku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021197
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 75/76
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.gdansk@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5e97f35-256f-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa wraz z montażem węzłów ciepłowniczych ze sterownikiem do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz do budynku Urzędu Skarbowego w Malborku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5e97f35-256f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131615/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa wraz z montażem węzłów ciepłowniczych ze sterownikiem do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku oraz do budynku Urzędu Skarbowego w Malborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2201-ILZ.260.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231396,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wraz z montażem trójfunkcyjnego węzła ciepłowniczego ze sterownikiem do zdalnego odczytu parametrów, do budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Rzeźnickiej 54/564.5.3.) Główny kod CPV: 09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
4.5.5.) Wartość części: 145458,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa wraz z montażem jednofunkcyjnego węzła ciepłowniczego ze sterownikiem do zdalnego odczytu parametrów, do budynku Urzędu Skarbowego w Malborku przy ul. Kopernika 104.5.3.) Główny kod CPV: 09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny
4.5.5.) Wartość części: 85937,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105275,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109839,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105275,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infracorr Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860006536
7.3.3) Ulica: Raduńska 20 c
7.3.4) Miejscowość: Niestępowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-331
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105275,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73590,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158534,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73590,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infracorr Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860006536
7.3.3) Ulica: Raduńska 20 c
7.3.4) Miejscowość: Niestępowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-331
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73590,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdańsku
- Dostawa wyrobów medycznych do wstrzykiwacza do tomografii komputerowej wraz z dzierżawą wstrzykiwacza kontrastu - 1 szt. dla UCK.
- Sukcesywna dostawa odczynników niezbędnych do krótkotrwałych hodowli komórkowych i badania kariotypu dla UCK
- Dostawa testów do szybkiego oznaczania antybiogramów wraz z dzierżawą aparatu oraz dostawa zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa zautomatyzowanego rewolwerowego próbnika gruntu i wody
- Dostawa urządzeń do pracowni hodowli komórkowych oraz do pracowni biochemii AWFiS z podziałem na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa obsługa 4 kotłowni węglowych w Gminie Mikołów wraz z dostawą węgla oraz wywozem i składowaniem odpadów z procesu spalania węgla w sezonie grzewczym 2025/2026
- Dostawa wraz z montażem węzłów ciepłowniczych dwufunkcyjnych w internacie Lotnik przy ul. Powstańców Warszawy 26 oraz w budynku przy ul. Żwirki i Wigury 2 w Pruszczu Gdańskim
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.