Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa interwencji kryzysowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MROCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092960547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@cus.mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1563024c-3bcf-440c-8395-41223cdc36871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa interwencji kryzysowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1563024c-3bcf-440c-8395-41223cdc3687
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi interwencji kryzysowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy,edukacji i włączenia społecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371511
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 305 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych- tryb zamówienia z wolnej ręki - w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym z możliwością negocjacji nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia
nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-51b41319-e758-4b7c-bd39-ba0b91bcd912
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105999,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielania natychmiastowej specjalistycznej pomocy w przezwyciężaniu rożnego
rodzaju trudnych sytuacji życiowych typu: nagłe zdarzenia (śmierć, wypadek, choroba – ostra, nieuleczalna, choroba
psychiczna, rozwód, niepełnosprawność, stres, przemoc, itp.) w latach 2025 – 2027 dla 100 osób – mieszkańców gminy
Mrocza w roku, czyli łącznie dla 300 osób.
2. Działania przewidziane w ramach wsparcia:
1) Konsultacje psychologiczne indywidualne w budynku CUS w Mroczy (96 konsultacji x 1 godzina/ rok) jako pierwsza i
jedyna usługa lub zostanie zaproponowana możliwość skorzystania z innych usług w ramach interwencji kryzysowej dla 1
osoby/ 1 konsultacja, na łączną liczbę 288 godzin,
2) Mediacje – 45 spotkań indywidualnych/ rok do 3 spotkań na osobę x 1 godzina/ rok,na łączną liczbę 135 godzin,
3) Psychoterapia indywidualna 40 spotkań indywidualnych x 1 godzina/ rok na łączną liczbę 120 godzin i psychoterapia
grupowa – 20 spotkań x 1,5 godziny/ rok. na łączną liczbę 90 godzin,
4) Grupa wsparcia – koszt opiekuna Psychologa 10 spotkań grupowych x 2 godziny/ rok na łączną liczbę 60 godzin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
79422000-8 - Usługi arbitrażu i koncyliacji
98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
85312320-8 - Usługi doradztwa
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-286-67-96
7.3.3) Ulica: Jarużyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MROCZA
- "Zakup i dostawa sprzętu zapewniającego ciągłość dostaw energii i wody pitnej oraz mobilnego sprzętu oświetleniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026".
- Przebudowa i modernizacja Budynku Szkoły Podstawowej w Mroczy
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego
- Świadczenie usług doradztwa specjalistycznego psychologicznego dla uczestników projektu "Kompleksowe wsparcie na rzecz rodziny w powiecie drawskim".
- "Usługi społeczne realizowane przez podmioty ekonomii społecznej w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej""
- " Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Stęszew od dnia 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Umowa Ramowa na wyłonienie Ekspertów do przeprowadzenia kompleksowej, dwuetapowej oceny indywidualnych planów transformacji
- Kompleksowa zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.