Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00323316/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00329619/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana ławek i koszy na terenach zieleni Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 32/ZP/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana ławek i koszy na terenach zieleni Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 32/ZP/222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0474c60-2525-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wymiana ławek i koszy na terenach zieleni Dzielnicy Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 894142,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem udzielanego zamówienia jest:
a) demontaż oraz utylizacja 334 szt. koszy parkowych (betonowych i metalowych) i 195 szt. ławek parkowych, znajdujących się na terenach wskazanych w ppkt 2.
b) dostawa i montaż 334 szt. koszy parkowych, 166 szt. ławek warszawskich w modelu z oparciem i dwoma podłokietnikami i 18 szt. ławek warszawskich w modelu bez oparcia, zgodnie z dokumentacją techniczną zawartą w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ppkt 4.
Zamawiający informuje, że wymagane w postępowaniu modele ławek nie mogą odbiegać od wyglądu ławek poglądowych i parametrów, zawartych w dokumentacji technicznej, stanowiącej integralną część szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego modele są wzorami ławek do stosowania na terenach m.st. Warszawy.
2) Opis terenów, gdzie należy dostarczyć i zamontować ww. nowe ławki i kosze oraz z których należy zdemontować i usunąć uszkodzone/zniszczone ławki i kosze:
a) Park Moczydło w Dzielnicy Wola – pomiędzy ulicami Deotymy, Górczewską, Czorsztyńską i aleją Prymasa Tysiąclecia,
b) Park im. E. Szymańskiego w Dzielnicy Wola – pomiędzy ulicami Wolską, Górczewską, Elekcyjną i aleją Prymasa Tysiąclecia,
c) Park im. Księcia Janusza - pomiędzy ulicami Księcia Janusza i Obozową,
d) Zieleniec Plac Opolski – pomiędzy ulicami Tyszkiewicza i Szlenkierów,
e) Zieleniec z Lipami przy ulicy Pańska/ Prosta,
f) Pas drogowy ul. Ogrodowej – na odcinku od al. Jana Pawła II do ul. Żelaznej,
g) Pas drogowy ul. Dzielnej na odcinku od ul. Al. Jana Pawła II do ul. Okopowej.
3) Dokładna lokalizacja miejsc na których zostaną zamontowane nowe ławki i kosze oraz miejsc z których należy usunąć stare ławki i kosze, zostaną wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i wymagania dotyczące realizacji zamówienia, określają projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ wraz z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym integralną część umowy - załącznik do wzoru umowy.
5)Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamówienie nie zostało podzielone na części, z uwagi na fakt, że prace są ze sobą powiązane organizacyjnie, a także pozwalają zachować ład architektoniczny oraz utrzymanie estetyki i możliwie jak najbardziej jednolity charakter małej architektury zlokalizowanej na terenach zieleni. Dodatkowo zasadnym jest wykonanie prac w sposób, który będzie miał jak najmniejszą ingerencję w strukturę zieleni, aby nie doznała ona uszczerbku, a także ograniczając wyłączenia czasowe z możliwości korzystania z przestrzeni rekreacyjnej przez mieszkańców. Montaż elementów małej architektury (kosze + ławki) na terenach ogólnodostępnej zieleni miejskiej pozytywnie wpłynie na optymalizację kosztów utrzymania i konserwacji tych elementów. Wobec powyższego, Zamawiający kierując się zasadą optymalizacji kosztów i gospodarnością podczas wydatkowania środków publicznych oraz zachowując zasadę konkurencyjności oraz równego traktowania wykonawców nie dokonał podziału zamówienia na części
6) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 1.099.795,60 zł.
7) Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 48 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224340-3 - Kosze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774902,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1420035,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774902,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tech Spaw Daniel Gromyko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782662952
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774902,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie robót remontowych w klatkach schodowych budynku nr 6 na osiedlu Wieniawskiego w Lublińcu, wraz z wymianą bram wejściowych do budynku oraz malowaniem i naprawą 18 szt. bram garażowych
- Kompleksowa organizacja trzech przedsięwzięć artystyczno-kulturalnych tj. Koncert Powstańczy, Koncert w ramach Wolskiej Jesieni Kultury oraz Koncert Kolęd - numer postępowania: 52/ZP/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie cieku Wapienickiego w km 6+120 - 6+570 w m. Mazańcowice gm. Jasienica
- Przebudowa nawierzchni wraz z odwodnieniem i remontem garaży na terenie Oddziału Otwock
- DZP.261.37.2025 - dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ławek w ramach zadania: Budowa kolumbarium na cmentarzu przy ul. Oławskiej w Namysłowie.
- Przedmiotem postępowania jest przywracanie walorów przyrodniczo-krajobrazowych oraz ochrona siedlisk przyrodniczych na terenie gminy Stawiguda
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- "Budowa zbiorników na deszczówkę przy budynkach użyteczności publicznej oraz edukacyjnych ekoogródków przy szkołach powiatu tucholskiego - etap 1"
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wejherowie
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Gminnym Smykolandia w Przechlewie w ramach programu "Aktywne place zabaw" 2025
więcej: Ławki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.