Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00315243/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury ruchu pieszego na terenie powiatu brzozowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzozowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440241
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: (13)4342645
1.5.8.) Numer faksu: (13)4342645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzozow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatbrzozow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury ruchu pieszego na terenie powiatu brzozowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-128d151c-3200-4cc1-b236-40c53e0e7aa8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020339/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Poprawa infrastruktury ruchu pieszego na terenie powiatu brzozowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00315243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3111094,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2037R Brzozów – Jabłonka polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km 0+865 – 1+294,51 w miejscowości Brzozów, ul. Głowackiego”.W ramach Części 1 przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem w szczególności:
a) wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych i rozbiórkowych;
b) wykonanie robót ziemnych (wykopów i nasypów);
c) wykonanie kanalizacji deszczowej i innych elementów odwodnienia drogi;
d) wykonanie niezbędnych poszerzeń jezdni;
e) budowę chodnika dla pieszych z nawierzchnią z betonowej kostki brukowej;
f) wykonanie ściany oporowej;
g) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD;
h) wykonanie niezbędnych umocnień skarp;
i) wykonanie poboczy drogi;
j) inne prace o charakterze pomocniczym i porządkującym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1139837,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2047R Dydnia – Krzywe – Końskie polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km 1+478 – 2+065 w miejscowości Krzywe”.W ramach Części 2 przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem w szczególności:
a) wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych i rozbiórkowych;
b) wykonanie robót ziemnych (wykopów i nasypów);
c) wykonanie kanalizacji deszczowej i innych elementów odwodnienia drogi;
d) wykonanie niezbędnych poszerzeń jezdni;
e) budowę chodnika dla pieszych z nawierzchnią z betonowej kostki brukowej;
f) wykonanie ściany oporowej;
g) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD;
h) wykonanie niezbędnych umocnień skarp;
i) wykonanie poboczy drogi;
j) inne prace o charakterze pomocniczym i porządkującym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 1617886,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi powiatowej Nr 2038R Dydnia – Wydrna polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km 2+612 – 2+748 w miejscowości Wydrna”.W ramach Części 3 przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem w szczególności:
a) wykonanie niezbędnych robót przygotowawczych i rozbiórkowych;
b) wykonanie robót ziemnych (wykopów i nasypów);
c) wykonanie kanalizacji deszczowej i innych elementów odwodnienia drogi;
d) wykonanie niezbędnych poszerzeń jezdni;
e) budowę chodnika dla pieszych z nawierzchnią z betonowej kostki brukowej;
f) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD;
g) wykonanie niezbędnych umocnień skarp;
h) wykonanie poboczy drogi;
i) montaż elementów małej architektury;
j) inne prace o charakterze pomocniczym i porządkującym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.5.) Wartość części: 353370,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 891349,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1148985,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 891349,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolbud 95 P.P.H.T. A. Wolanin Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370235370
7.3.3) Ulica: Przysietnica 646
7.3.4) Miejscowość: Brzozów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WOLBUD 95" PPHT ANDRZEJ WOLANIN SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"WOLBUD 95" PPHT ANDRZEJ WOLANIN SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 891349,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1421248,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1634918,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1421248,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Matbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527189529
7.3.3) Ulica: Handlowa 3
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-103
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1421248,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243859,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328516,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243859,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U. Fil System Grzegorz Fil
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180453880
7.3.3) Ulica: Izdebki 585a
7.3.4) Miejscowość: Izdebki
7.3.5) Kod pocztowy: 36-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA FIL SYSTEM GRZEGORZ FIL
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO- HANDLOWA FIL SYSTEM GRZEGORZ FIL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243859,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa samochodu ciężarowego z HDS kwatermistrzowskiego.
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 1 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
- Budowa chodników dla pieszych w ciągu dróg powiatowych
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Budowa ul. Łowieckiej w Białej Podlaskiej
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Dostawa kruszywa na utrzymanie dróg leśnych II
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy Stocznia w Malczycach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





