eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Karczma › PRZEWÓZ AUTOBUSAMI DZIECI WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2023 - 2024 (2)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEWÓZ AUTOBUSAMI DZIECI WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2023 - 2024 (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA KARCZMA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościerska 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Karczma

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-404

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowakarczma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowakarczma.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowa_karczma/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEWÓZ AUTOBUSAMI DZIECI WRAZ Z OPIEKĄ ORAZ DORAŹNY PRZEWÓZ AUTOBUSAMI OSÓB W ROKU SZKOLNYM 2023 - 2024 (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1feb0b60-3c28-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00383381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064341/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz uczniów szkół Gminy Nowa Karczma wraz z opieką oraz doraźny przewóz osób w roku szkolnym 2023- 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.11.2023.RJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 620400,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I „Grabowo Kościerskie” – Przewóz dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół w Grabowie Kościerskim w dni nauki realizowane autobusem z minimum 45 +1 miejscami w tym 30 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Puc - Grabowo Kościerskie - Sztofrowa Huta - Grabowo Kościerskie - Grabowska Huta - Grabowo Kościerskie od godziny 6.50. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy od godziny 12.30. Trasa drugiego odwozu kończy się w Pucu. Planowana ilość kilometrów wynosi 16 470. Odbiorcą usług będzie Gmina Nowa Karczma lub Zespół Szkół w Grabowie Kościerskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 143773,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II „Lubań”- Przewóz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Lubaniu w dni nauki realizowane autobusem z minimum 70 miejscami w tym 40 + 1 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Zielenin - Rekownica – Mały Lubań – Lubań - Stary Barkoczyn - Nowy Barkoczyn – Liniewko – Lubań - Nowy Barkoczyn – Lubań – od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Lubań – Liniewko – Nowy Barkoczyn - Stary Barkoczyn - Lubań – Rekownica – Zielenin – (trasa drugiego odwozu kończy się w Zieleninie) od godziny 12.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 20 110. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma lub Szkoła Podstawowa w Lubaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 175335,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III „Nowa Karczma” - Przewóz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Nowej Karczmie i Szkoły Podstawowej w Szatarpach w dni nauki realizowane autobusem z minimum 60 miejscami w tym 40 +1 siedzącymi wraz z zapewnieniem opieki oraz doraźny przewóz osób na potrzeby gminnych jednostek budżetowych. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Grabówko - Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma – Guzy - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) – Nowa Karczma od godziny 6.45. Odwóz obejmuje dwukrotne przejechanie trasy Nowa Karczma - Grabówko – Nowa Karczma - Szumleś Królewski - Nowa Karczma - Szatarpy (Szkoła Podstawowa) – Guzy – Nowa Karczma (trasa drugiego odwozu kończy się w Guzach lub Szatarpach) od godziny 12.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 20 610. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma lub Szkoła Podstawowa w Nowej Karczmie lub Szkoła Podstawowa w Szatarpach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 180152,31 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.5. Część IV „Kościerzyna” - Przewóz dzieci z miejsca zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kościerzynie w dni realizacji zajęć wykonywany autobusem z minimum 17 + 1 miejscami siedzącymi (łącznie z kierowcą) wraz z zapewnieniem opieki. Dowóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy Sztofrowa Huta – Grabówko – Szumleś Szlachecki – Nowa Karczma – Kościerzyna od godziny 6.40. Odwóz obejmuje jednokrotne przejechanie trasy powrotnej od godziny 14.30. Planowana ilość kilometrów wynosi 14 560 km. Odbiorcą usług będzie Urząd Gminy Nowa Karczma.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 121139,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119442,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141945,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119442,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNY TRANSPORT AUTOBUSOWY MARIAN KACZMAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891042059

7.3.3) Ulica: Siemiana

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119442,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145663,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162891 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145663,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNY TRANSPORT AUTOBUSOWY MARIAN KACZMAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891042059

7.3.3) Ulica: Siemiana

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145663,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149665 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175399,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149665 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYWATNY TRANSPORT AUTOBUSOWY MARIAN KACZMAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891042059

7.3.3) Ulica: Siemiana

7.3.4) Miejscowość: Somonino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-314

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149665 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją, która stosownie do art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przed otwarciem ofert została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postepowania, Zamawiający na sfinansowanie części 3 przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 101 739,46 zł. Spośród złożonych ofert w postępowaniu oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 105 356,16 zł. W związku z powyższym oferta z najniższą ceną zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 3 616,70 zł.

Po analizie dotychczasowych cen oraz możliwości finansowych, Zamawiający stwierdził, iż nie jest celowe zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105356,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131616,58 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.