Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00272632/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa dostępności Zamku Arcybiskupów Gnieźnieńskich w Uniejowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych edycja 8
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa dostępności Zamku Arcybiskupów Gnieźnieńskich w Uniejowie” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych edycja 82.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45efa4f4-f315-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00383255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068698/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa dostępności Zamku Arcybiskupów Gnieźnieńskich w Uniejowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00272632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024 EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1990839,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zabudową tarasu zamku w Uniejowie w ramach projektu „Poprawa dostępności Zamku Arcybiskupów Gnieźnieńskich w Uniejowie” w ramach w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych edycja 8.
Inwestycja polega na budowie lekkiej stalowo – szklanej konstrukcji zadaszenia tarasu, wykonania wentylacji mechanicznej dla tarasu i restauracji, instalacji elektrycznej, instalacji sygnalizacji alarmu pożaru (SSP).
Rozbudowa systemu sygnalizacji pożarowej obejmującego cały obiekt o nowoprojektowaną część budynku (zabudowa tarasu).
Wykonawca powinien zabezpieczyć elewacje Zamku przed zniszczeniami i zabrudzeniami.
Dach szklany należy wykonać ze szkła elektrochromatycznego.
Zamek wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem A/256/714 – decyzja z dnia 21.10.1967 r.; teren parku został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-481/222 – decyzja z dnia 18.01.1992 r.
W przypadku równoległego prowadzenia na terenie parku zamkowego innych robót budowlanych na wykonawcach spoczywać będzie obowiązek skorelowania prac.
Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dojazd do zamku. Zakazuje się Wykonawcy poruszania się pojazdami po terenie parku w sposób samowolny oraz degradowania alejek.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania szczegółowych wytycznych w zakresie konserwacji oraz czyszczenia szklanej zabudowy.
Po stronie Wykonawcy robót jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na terenie budowy, na bieżąco i systematycznie likwidować wszelkie zagrożenia.
Zamawiający informuje, iż część robót budowlanych wykonywana będzie w funkcjonujących pomieszczeniach restauracyjnych. W związku z powyższym Wykonawca winien tak organizować roboty, aby nie utrudniać pracy restauracji (szczególnie dotyczy to robót wywołujących nadmierny hałas lub zapylenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo przerywania robót, które zakłócać będą pracę restauracji - bez względu na stan, zakres i zaawansowanie robót. Doraźne przerwy z tego tytułu nie mogą stanowić argumentu o dodatkowe wynagrodzenie lub niedotrzymanie czy też konieczność wydłużenia terminu zakończenia robót.
Wykonanie wszelkich czynności montażowych typu ewentualne wiercenia, cięcia, przekucia, etc., należy wykonywać z odpowiednim zabezpieczeniem, aby nie uszkodzić i nie zapylić elementów budowlanych oraz wyposażenia pomieszczeń oraz po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów prac z przedstawicielem restauracji Herbowej. W przypadku nie zachowania powyższego wymogu Zamawiający wstrzyma roboty z winy Wykonawcy. Wykonawca obowiązany jest do naprawy w sposób przywracający poprzedni stan techniczny i estetyczny wszelkich uszkodzeń powstałych z jego winy w
trakcie realizacji zamówienia.
W przypadku konieczności udziału w realizacji przedmiotu zamówienia osoby pełniącej funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
lub posiadającą inne równoważne uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dniu wydania uprawnień uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej udział w realizacji zamówienia.
1a. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania projektu wykonawczo – technicznego. Opracowanie projektu wykonawczo – technicznego wymaga ścisłej współpracy ze specjalistyczną firmą z zakresu realizacji indywidualnych rozwiązań z ujęciem elementów szklanych.
Jeżeli w fazie realizacyjnej pojawią się ewentualne potrzeby wykonania dodatkowych prac konserwatorskich likwidujących miejscowe ubytki, zawilgocenia, wykwity soli itp. w murach tej części Zamku, do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie, jako część projektu wykonawczo – technicznego, programu konserwatorskiego wymagającego zatwierdzenia w WUOZ z Łodzi.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze robót (w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia) kosztorys powykonawczy z realizacji przedsięwzięcia. Kosztorys powykonawczy stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub braków w dokumentacji, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek.
Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji postępowania oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ. Przedmiar robót, znajdujący się w załączniku nr 10 do SWZ udostępniony jest pomocniczo.
5. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełną rekultywację terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, ewentualne drogi tymczasowe – wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania napraw w zakresie przywrócenia dróg, nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę, lub budynków uszkodzonych w skutek działań Wykonawcy do stanu technicznego nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy.
UWAGA! W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w dokumentacji projektowej oraz SWZ należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.
7. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/2271/PolskiLad.
14. Jeśli w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia, w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp – Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych. Powyższe oznacza, że jeżeli zapisy w dokumentacji postępowania wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje projektanta (służące prawidłowemu zrozumieniu projektu). I tak:
Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej.
Założone urządzenia winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych;
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność parametrów technologicznych proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi rozwiązaniami technologicznymi,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.,
d) rozwiązań materiałowych,
e) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych.
15. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją projektową, opisu zamówienia.
16. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.
17. Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych we wzorze umowy. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2990000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3556016,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2990000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Defero So. z o . o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361230513
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 102 lok. 112
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2990000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- "Budowa oświetlenia drogowego w m. Szczytniki nad Kaczawą dz. Nr 545, 548/1" .
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.