eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycz w sprzęt warunkujący symulow różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycz w sprzęt warunkujący symulow różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 842 98 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.rektora@uczelniaoswiecim.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim/module/lista_przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycz w sprzęt warunkujący symulow różnych sytuacji zdrowotn pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowi kontrolowanym i powtarzalnym w ramach DID

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d72ca7e-244f-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00106181/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne

1.2.6 Część 3: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy

1.2.7 Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny

1.2.11 część 7: Zakup analizatora składu ciała dla kierunku pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00319655/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 49824,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49824 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:
3.1.1. Część 2: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w meble medyczne; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5a do SWZ ((w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 1)

3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33140000-3 - Materiały medyczne

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27635,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:

3.1.2. Część 3: Wyposażenie sali kształcenia praktycznego dla ratownictwa medycznego w drobny sprzęt medyczny porodowy; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5b do SWZ. (w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 2)

3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33140000-3 - Materiały medyczne

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 3762,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:

3.1.3. Część 4: Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego dla kierunków medycznych w łóżko z funkcja porodową i fotel urologiczny/ginekologiczny; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5c do SWZ. (w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 3)

3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33140000-3 - Materiały medyczne

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27398,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie pracowni kształcenia umiejętności praktycznych w sprzęt warunkujący symulowanie różnych sytuacji zdrowotnych pacjentów lub osób powierzonych opiece w środowisku kontrolowanym i powtarzalnym w ramach Dydaktycznej Inicjatywy Doskonałości. Zamówienie zostało podzielone na części:

3.1.4. Część 7: Zakup analizatora składu ciała dla kierunku pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne; szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 5d do SWZ. (w ogłoszeniu o zamówieniu jako część 4)
3. 2 Miejsce dostawy: przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (przy ul. Maksymiliana Marii Kolbego 8 w Oświęcimiu) - budynek Collegium sub Horologio,
3. 3 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.
3. 4 Wykonawca dokona wniesienia, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, oraz przeprowadzi szkolenie personelu Zmawiającego z zakresu działania, obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia w stopniu gwarantującym poprawną eksploatację przedmiotu zamówienia przez ten personel.
3. 5 Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla pracowników zamawiającego. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku 5a do 5d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33110000-4 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego

39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe

39162000-5 - Pomoce naukowe

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33100000-1 - Urządzenia medyczne

33192000-2 - Meble medyczne

33192100-3 - Łóżka do użytku medycznego

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

33140000-3 - Materiały medyczne

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5373,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5332,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5332,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5332,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDKONSULTING TANITA POLSKA Sara Wylegalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792339030

7.3.3) Ulica: Jana Ludygi-Laskowskiego 21

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-407

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5332,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.