eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Skwer Marymonciak



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Skwer Marymonciak

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22/4434820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Skwer Marymonciak

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7279b5b-17be-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Skwer Marymonciak

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300907/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.25.2022.MMA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 406504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Skwer Marymonciak, realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego przez mgr inż. Annę Piasecką-Bulwan.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
a) wykonanie dokumentacji projektowej,
b) wykonanie kompletnych robót budowlanych na terenie skweru, w tym:
• prace rozbiórkowe, w tym usunięcie płyt i nawierzchni znajdującej się na terenie skweru;
• wymiana gleby na m.in. 50 cm głębokości w miejscu przeznaczonym pod zieleń;
• wykonanie nawierzchni ciągów pieszych;
• wykonanie 2 miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych;
• montaż małej architektury;
• oświetlenie;
• system nawadniający;
• zakup i posadzenie roślin.
c) nadzór autorski.
3. W celu uzyskania rezultatu, o którym mowa powyżej zakres zamówienia obejmuje
w szczególności zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik do SWZ:
a) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu wraz z detalami wykonawczymi;
b) wykonanie projektu zieleni;
c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysów inwestorskich i przedmiarów;
d) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych warunkujących wykonanie prac projektowych oraz budowlanych, w tym również wykonanie i złożenie projektu zmiany organizacji ruchu;
e) wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
f) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót.
4. Lokalizacja.
Skwer Marymonciak pomiędzy ul. A. Bohdziewicza a ul. Łomiańską Dzielnica Bielany m.st. Warszawy (woj. mazowieckie), na działce dz. nr 28/10, 98, 84/3, 28/9, 287/1 z obrębu 7-04-09.
• od północy – zabudowa jednorodzinna,
• od południa – zabudowa jednorodzinna,
• od wschodu – ul. Łomiańska,
• od zachodu – ul. A. Bohdziewicza,
Na terenie działek znajduje się nieformalny parking.
Teren płaski, wymagający wyprofilowania spływu powierzchniowego do zaprojektowanej zieleni.
Szczegółowe parametry określające lokalizacje oraz zakres robót budowlanych opisano w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.
5. Dostępność dla osób niepełnosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Przedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu w tym przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych. Musi spełniać wymagania odnośnie obowiązujących przepisów, w tym standardów wynikających z Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji.
W szczególności poprzez usunięte barier architektonicznych.
6. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (tj. Dz. U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty montażowe,
c) roboty z zakresu zagospodarowania terenu.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 9 do SWZ;
b) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ;
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. Programie Funkcjonalno -Użytkowym o którym mowa powyżej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. Programie Funkcjonalno -Użytkowym, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 24 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia, liczony od daty odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia.
9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 11 tygodni (tj. 77 dni) od dnia podpisania umowy przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż dokumentację projektową o której mowa w § 1 ust. 1 lit. a), b) projektowanych postanowień umowy należy wykonać w okresie nie dłuższym niż 5 tygodni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREATORZY ZIELENI MICHAŁ KOT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5321030929

7.3.3) Ulica: Kościuszki 28

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.