eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaPełnienie funkcji fizyka medycznego



Ogłoszenie z dnia 2024-06-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji fizyka medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji fizyka medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc6b04c5-2331-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356382

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/03/US/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji fizyka medycznego
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykonywanie testów podstawowych kontroli jakości urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące takich jak: RTG ogólnodiagnostyczne, RTG przyłóżkowe, RTG zabiegowe, Tomografia komputerowa, Zamawiającego wraz z prowadzeniem zapisów tych testów
b) Nadzorowanie wykonywanych przez użytkownika testów podstawowych kontroli jakości urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące takich jak: mammografy i urządzenia pomocnicze
w postaci monitorów wyświetlających obrazy medyczne.
c) Gromadzenie dokumentacji wykonywanych testów podstawowych wszystkich ww. urządzeń,
d) Przygotowywanie zestawień i oceny wykonywanych testów podstawowych aparatury rentgenodiagnostycznej i wyposażenia pomocniczego
e) konsultacje zakresu, metodologii i dokumentacji testów podstawowych urządzeń rentgenodiagnostycznych oraz urządzeń pomocniczych zainstalowanych w Jednostce
f) konsultacji i weryfikacji treści radiologicznych procedur roboczych obowiązujących w Jednostce
g) konsultacje w zakresie doskonalenia systemu jakości w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej,
h) prowadzenie oraz udział w audytach wewnętrznych
i) udział w audytach i kontrolach zewnętrznych z zakresu rentgenodiagnostyki i bezpieczeństwa radiologicznego
j) podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
k) współpraca z Pełnomocnikiem ds. jakości w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych dotyczących testów kontroli jakości, udział w audytach klinicznych.
l) współpraca z Specjalistą ds. jakości diagnostyki obrazowej w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych dotyczących testów kontroli jakości, udział w audytach klinicznych,
m) współpraca z zamawiającym w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zamawianego sprzętu dla ZDO oraz udział w pracy komisji przetargowych w powyższym zakresie

4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Brandt MultiBranch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521541994

7.3.3) Ulica: Walerego Sławka 17/36

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-633

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.