Ogłoszenie z dnia 2024-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji fizyka medycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 22
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozsuchabeskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zozsuchabeskidzka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji fizyka medycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc6b04c5-2331-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382705
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOZ.V.010/DZP/03/US/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji fizyka medycznego
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykonywanie testów podstawowych kontroli jakości urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące takich jak: RTG ogólnodiagnostyczne, RTG przyłóżkowe, RTG zabiegowe, Tomografia komputerowa, Zamawiającego wraz z prowadzeniem zapisów tych testów
b) Nadzorowanie wykonywanych przez użytkownika testów podstawowych kontroli jakości urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące takich jak: mammografy i urządzenia pomocnicze
w postaci monitorów wyświetlających obrazy medyczne.
c) Gromadzenie dokumentacji wykonywanych testów podstawowych wszystkich ww. urządzeń,
d) Przygotowywanie zestawień i oceny wykonywanych testów podstawowych aparatury rentgenodiagnostycznej i wyposażenia pomocniczego
e) konsultacje zakresu, metodologii i dokumentacji testów podstawowych urządzeń rentgenodiagnostycznych oraz urządzeń pomocniczych zainstalowanych w Jednostce
f) konsultacji i weryfikacji treści radiologicznych procedur roboczych obowiązujących w Jednostce
g) konsultacje w zakresie doskonalenia systemu jakości w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej,
h) prowadzenie oraz udział w audytach wewnętrznych
i) udział w audytach i kontrolach zewnętrznych z zakresu rentgenodiagnostyki i bezpieczeństwa radiologicznego
j) podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych,
k) współpraca z Pełnomocnikiem ds. jakości w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych dotyczących testów kontroli jakości, udział w audytach klinicznych.
l) współpraca z Specjalistą ds. jakości diagnostyki obrazowej w zakresie spełnienia wymogów standardów akredytacyjnych dotyczących testów kontroli jakości, udział w audytach klinicznych,
m) współpraca z zamawiającym w zakresie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia zamawianego sprzętu dla ZDO oraz udział w pracy komisji przetargowych w powyższym zakresie
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Brandt MultiBranch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521541994
7.3.3) Ulica: Walerego Sławka 17/36
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-633
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa pomocy dydaktycznych warsztatowych
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów chemioterapii i lekowych - uzupełnienie V
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie X
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek wraz z serwisem
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. Bł. P. Dańkowskiego w Jordanowie ...
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.