Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00478232/01 - Wynik z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących - cz. 1 - 4 oraz usługa w zakresie wywozu nieczystości ciekłych - cz. 5 - 10, w rejonie działania 32 WOG w Zamościu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 181 536
1.5.8.) Numer faksu: 261 181 607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących - cz. 1 - 4 oraz usługa w zakresie wywozu nieczystości ciekłych - cz. 5 - 10, w rejonie działania 32 WOG w Zamościu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a8747b-3223-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi usuwania ścieków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/32wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://portal.smartpzp.pl/32wog
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/32wog.
2. W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie ani logowania do Systemu.
4. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań w ramach postępowania.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po otwarciu ofert, komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem systemu, w zakładce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru złożonej oferty.
6. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Wykonawców konieczne jest posiadanie co najmniej jednego podpisu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia OFERTĘ, OŚWIADCZENIE, o którym mowa
w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym
w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Usługa w zakresie wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących - części 1 - 4 oraz usługa w zakresie wywozu nieczystości ciekłych - części 5 - 10, w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu. Nr sprawy: ZP/TP21/2024, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720 t. j.);
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/21/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Chełm
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ;
2. Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby wykonujące serwisy oraz podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Lublin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
2. Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby wykonujące serwisy oraz podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Zamość
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby wykonujące serwisy oraz podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - wynajem i serwisowanie kabin sanitarnych oraz umywalek wolnostojących na terenie SOI Hrubieszów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby wykonujące serwisy oraz podstawienia kabin sanitarnych i umywalek wolnostojących.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 -odbiór nieczystości ciekłych z terenu SOI Hrubieszów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące odbiorów nieczystości ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 -odbiór nieczystości ciekłych z terenu SOI Zamość, m. Łabunie Reforma
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 6 – stanowiący Załącznik nr 1f do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące odbiorów nieczystości ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7 -odbiór nieczystości ciekłych z terenu SOI Zamość, m. Sitaniec Wolica
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 7 – stanowiący Załącznik nr 1g do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące odbiorów nieczystości ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - odbiór nieczystości ciekłych SOI Chełm, m. Srebrzyszcze
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 8 – stanowiący Załącznik nr 1h do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące odbiorów nieczystości ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 9 - odbiór nieczystości ciekłych z terenu SOI Lublin, m. Kraśnik
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 9 – stanowiący Załącznik nr 1i do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące odbiorów nieczystości ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 10 - odbiór nieczystości ciekłych z terenu SOI Jawidz, m. Jawidz
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 10 – stanowiący Załącznik nr 1j do SWZ;
Wykonawca lub Podwykonawca (w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców) jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) pracowników, którzy w okresie realizacji Umowy będą wykonywać czynności, tj.:
Wykonawca świadczący usługę odbioru nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych powinien zatrudnić na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio związane z realizacją umowy, czyli osoby dokonujące odbiorów nieczystości ciekłych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach niniejszej Umowyz prawa opcji (prawo opcji w niniejszej umowie wynosi 70% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym zakresu usług określonych niniejszą umową, co niniejszym Wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie Umowy.
• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej wartości określonej w § 5 ust. 3 w całym okresie obowiązywania niniejszej umowy.
• Zamawiający o zamiarze skorzystania z prawa opcji powiadomi Wykonawcę na piśmie. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej Umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
2) waga 60 % – cena,
3) waga 40% – czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej (cz. 1-4), opróżnienia zbiornika bezodpływowego (cz. 5-10)
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
cena – waga 60 %
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ----------------------------------------------- X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – waga 40%
Kryterium czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego - Punkty w rozpatrywanej ofercie przyznane zostaną zgonie z poniższym zestawieniem:
Czas reakcji na konieczność ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżniania zbiornika bezodpływowego Liczba przyznanych punktów
1 dzień od zgłoszenia 40
2 dni od zgłoszenia 30
3 dni od zgłoszenia 20
4 dni od zgłoszenia 10
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 1 dzień od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego oraz maksymalnie 4 dni od zgłoszenia konieczności ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
Maksymalna waga 40% będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego w ciągu 1 dnia od zgłoszenia.
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający informuje, iż w przypadku niewskazania w ofercie kryterium: czas reakcji na zgłoszenie ustawienia kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego – oferta zostanie odrzucona.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i czas reakcji na zgłoszenie ustawienia lub serwisowania kabiny sanitarnej, umywalki wolnostojącej, opróżnienia zbiornika bezodpływowego.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zgłoszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:DOTYCZY CZĘŚCI NR: 5, 6, 7, 8, 9, 10
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (Dz.U. z 2024 r. poz. 399 t. j. z dnia 18.03.2024 r.)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:
DOTYCZY: CZĘŚCI NR: 5, 6, 7, 8, 9, 10:
1) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZW przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 3) (oświadczenie), ppkt 5) (oświadczenie) składa każdy z wykonawców.
Oryginał pełnomocnictwa w przypadku gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ
W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII A pkt 4 ppkt 3) (oświadczenie), ppkt 5) (oświadczenie) składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ tj.: Wzór umowy - odpowiednio do danej części.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/32wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:B. Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835) tj.
1. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
2. W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r., o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 i Rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisana na listę lub będącą taka jednostka dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę prowadzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie ustawy Pzp;
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa artykułów mrożonych i ryb.
- Dostawa nabiału i jaj.
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnej Publicznej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Zamościu
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 849 w miejscowości Skokówka-Żdanów-Żdanówek
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Dostawa kruszywa dolomitowego październik nr 2 art. 275 pkt 1 z nr 15
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SYSTEMATYCZNEGO OPRÓŻNIANIA ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH, PRZYJĘCIA NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH ORAZ WYWOZU NIECZYSTOŚCI DO STACJI ZLEWNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ADMINISTROWANYCH PRZEZ 24 WOG, W 2025 R.
- "Wywóz ścieków bytowych z Oczyszczalni Ścieków w Tymieniu do punktu zlewnego w m. Mścice w 2025 r."
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.