eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie z siedzibą przy ul. Krasickiej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie z siedzibą przy ul. Krasickiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie publiczne polegające na realizacji robót budowlanych oraz usług projektowych dla potrzeb budynku Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie z siedzibą przy ul. Krasickiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243c2ac6-1959-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382512

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041150/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlane - poprawa efektywności energetycznej DPS w Głownie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 5495846,41 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2035838,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla potrzeb budynku Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie z siedzibą przy ul. Krasickiej 51 w Głownie (zwanego dalej DPS w Głownie) w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej w DPS w Głownie”, realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków WFOŚiGW w Łodzi w ramach programu priorytetowego „Racjonalizacja zużycia energii w budynkach użyteczności publicznej oraz zasobach komunalnych w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery -V edycja”.

3. Oznaczenie zakresu robót wg CPV:
71320000 - 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45220000 - 5 – Roboty inżynieryjne i budowlane
45300000 - 0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45311200 - 2 – Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000 - 6 – Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000 - 3 Prace dotyczące wykonania instalacji elektrycznej
31524000 - 5 – Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia stanowiące opis przedmiotu zamówienia zawarte zostały w następujących opracowaniach:

1) Projekt umowy - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy- załącznik nr 5 do SWZ;
3) Opis przedmiotu – załącznik 5A

5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej do uzyskania wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń, sprawozdań projektowych i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane
i innych przepisów szczególnych. Ponadto dokumentacja projektowa winna być sporządzona
w oparciu o wymagania określone w dziale II, oddział 4 Ustawy z dnia 11 września 2019 r., - Prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do niniejszej ustawy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zarówno w dokumentacji projektowej jak i wykonaniu przedmiotu umowy wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz z przeznaczeniem
dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowiązek zapewnienia od dnia 1 stycznia 2022 r. udziału pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
w wymiarze określonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności
i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 110 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustawą
z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzględnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu.
7. Zgodnie z treścią art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzględnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W związku z powyższym Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów używanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2495800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2988900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2495800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globalterm Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386901830

7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 13b/74

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-652

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ogólnobudowlane - Podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty
Roboty elektryczne - Podwykonawcy nieznani na etapie składania oferty


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2495800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia realizacji: od dnia podpisania umowy;
2) termin przekazania terenu robót Wykonawcy przez Zamawiającego: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
3) termin zakończenia prac projektowych do 31 grudnia 2022 r.
4) termin zakończenia robót budowlanych, niezbędnych badań i odbiorów: do 30 listopada 2023 r.
2. Określenie terminu za pomocą konkretnej daty jest obiektywnie uzasadnione: zaznaczenie terminu końcowego wykonania poszczególnych elementów zamówienia publicznego datą wynika
z gospodarki finansowej jednostki samorządu terytorialnego i wymogami formalno–prawnymi związanymi z dofinansowaniem w/w zadania ze środków zewnętrznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.