Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00337969/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ”Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050259294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 50
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@cuslapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11471561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ”Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dab16fb-7faa-4639-883d-3cd038a2e7e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045790/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ”Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu: VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie: 8.3 Zwiększenie aktywności społeczno- zawodowej, nr wniosku o dofinansowanie FEPD.08.03-IZ.00-0001/24, w ramach naboru nr FEPD.08.03-IZ.00-002/24,:2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.26.45.2025.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31907,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług cateringowych w ramach projektu ” Sukces w działaniu - reintegracja społeczno - zawodowa mieszkańców Łap” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu: Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach Priorytetu: VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie: 8.3 Zwiększenie aktywności społeczno- zawodowej, nr wniosku o dofinansowanie FEPD.08.03-IZ.00-0001/24, w ramach naboru nr FEPD.08.03-IZ.00-002/24, podczas realizacji działań w zakresie aktywizacji społecznej oraz zawodowej na spotkaniach z trenerami i specjalistami.
2. W ramach świadczonych usług cateringowych Wykonawca będzie dostarczał catering sukcesywnie, zgodnie ze zgłaszanym każdorazowo zapotrzebowaniem Zamawiającego na wskazane spotkanie, zgodnie z formularzem zapotrzebowania na usługi cateringowe.
3. Spotkania, na które dostarczany będzie catering, mogą odbywać się w siedzibach Zamawiającego tj. przy ul. Leśnikowskiej 54, ul. Głównej 50 lub w innych lokalizacjach na terenie Łap wskazanych przez Zamawiającego.
4. Świadczenie usług cateringowych przez Wykonawcę obejmować będzie zapewnienie:
a) przerw kawowych
b) lunchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, zgodnie z którym, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 22.07.2025 r. zamieszczając stosowne Ogłoszenie oraz SWZ wraz z załącznikami na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1147156. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 30.07.2025 r. do godziny 08.00.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 litera c ustawy Pzp– wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34045,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34045,44 PLN
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach - uzupełnienie
- Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu towarowego obsługującego Magazyn Główny oraz Kuchnię w SP ZOZ w Łapach
- Dostawa asortymentu jednorazowego użytku wraz cementem kostnym do wykonywania zabiegów ortopedycznych część V
- Utworzenie Miejsca Przyjaznego Kajakarzom i Kamperom w ramach zadania pod nazwą: "Pisa - Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej".
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ PRZY UL. TYKOCIŃSKIEJ W SOKOŁACH DZ. NR EW. 341/3, OBRĘB EW. 0041 SOKOŁY
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług dostarczania i podawania posiłków (catering) w ramach organizowanych przez Wielkopolską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. szkoleń
- Zapewnienie sal wykładowo - warsztatowych wraz z usługą restauracyjną podczas wydarzeń na terenie miasta Łodzi w 2026 roku
- Usługa przygotowania i dystrybucja posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu - II
- Świadczenie usług żywienia pacjentów NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. przez okres 12 miesięcy
- "Dobry posiłek w szpitalach na okres do 31.12.2025
- Świadczenie usług żywienia pacjentów wraz z obsługą bufetu na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.