eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Bieżące utrzymanie chodników 2023/2024 zachód

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie chodników 2023/2024 zachód

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-450c16ea-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie chodników 2023/2024 zachód

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450c16ea-c26c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00141357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.61.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 650400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie chodników 2023/2024 na terenie zachodniej części miasta Rzeszowa Zakres zamówienia obejmuje:

1. Zacięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną – 40 m.
2. Rozebranie podbudowy z betonu – 270 m2.
3. Rozebranie podbudowy z kruszywa – 40 m2.
4. Rozebranie obrzeży betonowych – 150 m.
5. Rozebranie krawężników betonowych – 150 m.
6. Rozebranie krawężników kamiennych – 20m.
7. Rozebranie chodników z kostki – 20m2.
8. Rozebranie chodników z płytek betonowych – 350 m2.
9. Rozebranie nawierzchni z płyt ażurowych – 120m2.
10. Koryta wykonywane mechanicznie – 710 m2.
11. Profilowanie i zagęszczanie podłoża – 120 m2.
12. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odcinającej z piasku – 450m2.
13. Ułożenie posypki cementowo piaskowej – 80 m2.
14. Nawierzchnie (podbudowa) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego) gr. 10·cm z rozłożeniem i zagęszczeniem – 250 m2.
15. Nawierzchnie (podbudowy) z kamienia tłuczonego (z kruszywa łamanego) gr. 15·cm z rozłożeniem i zagęszczeniem – 250 m2.
16. Wykonanie podbudowy z betonu, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 800 m2.
17. Przełożenie obrzeży betonowych – 250 m..
18. Przełożenie krawężników betonowych– 300 mb.
19. Przełożenie krawężników kamiennych – 150 mb.
20. Przełożenie chodników z płytek betonowych – 150 m2.
21. Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 lub 8cm - 1830m2.
22. Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej – 560 m2.
23. Ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej – 80 m2
23. Przełożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych,– 90 m2.
24.Przełożenie odwodnienia liniowego z gotowych elementów na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 40 m.
25. Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych, wym. 60x40x10 cm na podsypce cementowo-piaskowej o gr do 5cm po zagęszczeniu, wraz z wypełnieniem wolnych przestrzeni ziemią urodzajną z mieszaniną traw – 40m2.
26. Ustawienie obrzeży betonowych – 400 m.
27. Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - schody – 80 m.
28. Ustawienie krawężników betonowych – 160 m.
29. Ustawienie krawężników kamiennych – 20 m.
30. Wykonanie chodników z kostki brukowej – 550 m2.
31. Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych – 10 m2.
32. Wykonanie chodników z płytek betonowych 50 cm *50 cm gr. 7 cm ( płytki nowe ) – 10 m2.
33. Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej żywicami. Głębokość spoiny 8 cm po wcześniejszym jej oczyszczeniu. 10 m2.
34. Uzupełnienie spoin na kostce kamiennej zaprawą cementową - 30 m2.
35. Wykonanie nawierzchni z GEOKRATY z wypełnieniem grysem – 10 m2.
36. Ułożenie korytek ściekowych–10 m.
37. Ułożenie odwodnienia liniowego – 9,5 m.
38. Wykonanie cieku z kostki brukowej– 10 m2.
39. Plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy, skarp i zieleńców wraz z obsianiem trawą - 249m2.
40. Regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych,– 10 szt.
41. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, teletechnicznych– 10 szt.
42. Regulacja pionowa włazu kanałowego lub wpustu ściekowego – 10 szt.
43. Regulacja wraz z wymianą włazu kanałowego – 5 szt.
44. Regulacja wraz z wymianą wpustu deszczowego – 4 szt.
45. Zabezpieczenie kabla rurą osłonową dwudzielną – 4 mb.
46. Demontaż i montaż znaków drogowych pionowych – 4 szt.
47. Aktualizacja mapy zasadniczej w formie cyfrowej (pliki DXF, DGN) oraz papierowej na żądanie zamawiającego – 4 szt.
48. Przekruszenie gruzu do frakcji 63 mm pochodzącego z rozbiórek materiałów drogowych z załadunkiem, transportem i wyładunkiem do 25 km - materiał inwestora – 4 m3.
49. Roboty ziemne polegające na wykonaniu nasypu w razie potrzeby dowóz gruntu nasypowego wraz z jego wbudowaniem i zagęszczeniem. – 10 m3.
50. Transport materiałów budowlanych tzn. kostki, płytek betonowych, płyt ażurowych, płyt drogowych, gruzu wraz z załadunkiem i rozładunkiem do 25 km – 20 m3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920901,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 920901,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 920901,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usługowo-Wytwórcza Rol-Pol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130267438

7.3.4) Miejscowość: Przewrotne 3B

7.3.5) Kod pocztowy: 36-002

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 918084,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na skutek przeprowadzonych negocjacji ustalono cenę oferty dodatkowej na 918 084,13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.