Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345068/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń sanitarnych i socjalnych oraz pomieszczenia 008 wraz z uzupełnieniem płotków przeciwśniegowych w budynku Nowego Ratusza w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 36 128
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń sanitarnych i socjalnych oraz pomieszczenia 008 wraz z uzupełnieniem płotków przeciwśniegowych w budynku Nowego Ratusza w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9674f3df-2db9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033560/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń sanitarnych i socjalnych oraz pomieszczenia nr 008 wraz z uzupełnieniem płotków śniegowych budynku Nowego Ratusza w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 1.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345068/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w obiektach zajmowanych przez Urząd Miejski w Gdańsku oraz w budynku administrowanym przez Gdańskie Centrum Świadczeń przy ul. Kartuskiej 32/34. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.Uzasadnienie:
Oferta z najniższą ceną w wysokości: 1.700.000,00 zł brutto, złożona przez firmę OMEGA” Renata Wolak, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości: 1.327.217,16 zł brutto, przy czym Zamawiający nie może zwiększyć przedmiotowej kwoty do ceny złożonej oferty.
Jednocześnie informujemy, że w przedmiotowym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.
W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki dotyczące unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1700000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Nasadzenia 89 drzew na terenie osiedli mieszkaniowych przy ul. Piotrkowskiej i Wilanowskiej w Gdańsku
- Remont ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 214 na odcinku Białogarda - Nowa Wieś Lęborska - Etap III.
- Wykonanie i utrzymanie Systemu Informacji Miejskiej i tablic ulicowych - II post.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe wdrożenie systemu EZD RP w formule on-premise na własnych zasobach infrastrukturalnych Zamawiającego. Część II - Wdrożenie, szkolenia, utrzymanie systemu EZD RP
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 1 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.