Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308006/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie procedur/regulaminów Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA) oraz Księgi Jakości Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Innobaltica Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220639884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Równa 19/21
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-067
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@innobaltica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://innobaltica.pl/innobaltica/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/innobaltica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Tworzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie procedur/regulaminów Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA) oraz Księgi Jakości Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d9ba9f-2226-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382232
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie będzie współfinansowane w ramach projektu: BIT System for Pomorskie Region, Zadanie: Development of a quality book to ensure the security of personal and financial data of passengers, carriers, operators and organisers of public transport.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/05/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie procedur/regulaminów Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA) oraz Księgi Jakości Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA).
2. Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwa zadania:
a) Zadanie 1 -Opracowanie regulaminów/procedur Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA);
b) Zadanie 2 – Opracowanie rekomendowanej Księgi Jakości Platformy Zintegrowanych Usług Mobilności (System FALA).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa
w art. 95 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Wyjaśnienie braku podziału na części:
Podzielenie zamówienia na części groziłoby nadmiernymi trudnościami w stworzeniu spójnych ze sobą regulaminów i procedur w przypadku gdyby części realizowane były przez różnych wykonawców oraz powodowałoby to zwiększenie kosztów wykonania zamówienia. Dodatkowo brak podziału na części nie narusza zasady konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom i są one w stanie prawidłowo wykonać zamówienie w całości.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95817,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eprom Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010353175
7.3.3) Ulica: Piękna 15/12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-579
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Realizacja prac analitycznych - Get IT Dan sp. z o.o. ul. W. Sieroszewskiego 12; 381-376 Gdynia
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-27INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.