Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00278251/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-13
- 2025/BZP 00279379/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD BUDŻETOWY GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ GMINY BARTOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510252764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SĘDŁAWKI 4
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89762-64-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbgkim.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-164bc960-2b18-4eff-b430-19c7456e885d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-164bc960-2b18-4eff-b430-19c7456e885d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029194/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup ciągnika rolniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 423333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Powodami niedokonania podziału jest: braku możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców, co poważnie zagrozi właściwemu wykonaniu dostawy oraz nadmierne trudności techniczne. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną. Przedmiotem zamówienia jest ciągnik rolniczy, jako jednorodny, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym pojazdem, który musi współgrać z całością swojego wyposażenia. Podział byłby nieracjonalny a przede wszystkim zwiększał koszty.
1. Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – szt. 1 wraz z przeszkoleniem osób wyznaczonych przez Zamawiającego:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz techniczny.
3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, nienoszący śladów użytkowania, kompletny, wolny od wszelkich wad zarówno fizycznych jak i prawnych, w tym konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku.
2) spełniał wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U z 2021 r. poz.450 ze zm.).
3) posiadał aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części.
4) posiadał niezbędne wyposażenie, w tym urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym.
5) spełniał wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym,
6) posiadał certyfikat zgodności z normami CE.
7) był technicznie sprawny i posiadał kompletne dokumenty niezbędne do jego rejestracji.
4. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił osoby wyznaczone przez niego z obsługi przedmiotu zamówienia. Szkolenie winno zakończyć się w dniu odbioru przedmiotu zamówienia i przebiegać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w czasie minimum dwugodzinnym. Zakończenie szkolenia potwierdzone zostanie wpisem w protokole odbioru przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem imion i nazwisk osób przeszkolonych oraz czasu szkolenia
5. Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot umowy z pełnym zbiornikiem paliwa i płynów eksploatacyjnych.
6. W trakcie odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu:
1) instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim (w wersji drukowanej oraz elektronicznej);
2) katalog części zamiennych ze wskazaniem ich dostawcy/ów (w wersji drukowanej i elektronicznej);
3) informację o ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach;
4) dokument potwierdzający homologację lub dopuszczenie pojazdu do ruchu,
5) dokumentację niezbędną do zarejestrowania pojazdu w Wydziale Komunikacji właściwym dla siedziby Zamawiającego,
6) certyfikatu homologacji silnika,
7) dokumenty gwarancyjne pojazdu w języku polskim z zapisami zgodnymi z postanowieniami umowy,
8) wszelkie inne dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu oraz prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy,
9) komplety kluczyków / pilotów,
10) atestowana gaśnica,
11) apteczka pomocy doraźnej,
12) trójkąt ostrzegawczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SPÓŁKA Z GRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870442431
7.3.3) Ulica: ul. gen. Władysława Sikorskiego 19A
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki i terapia pedagogiczna - 2 Części
- Zakup aparatury medycznej wykorzystywanej na bloku operacyjnym - laparoskop i artroskop
- Przebudowa ul. Lelewela w Bartoszycach
- Remont pomieszczeń obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika wraz z dodatkowym sprzętem.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem dla Gminy Filipów
- Zakup wraz z dostawą używanego ciągnika rolniczego o mocy w przedziale 90 KM - 110 KM wraz z osprzętem dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świdwinie
- "Dostawa ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem."
- "Zakup sprzętu do robót utrzymaniowych i pielęgnacyjnych przy zadrzewieniu i terenach zielonych w pasach drogowych dróg powiatowych"
- "Zakup sprzętu drogowego i wyposażenia ZDP"
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.