Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345636/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Psary w sezonie zimowym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PSARACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520855874
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-504
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4281580
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zgk.psary.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Psary w sezonie zimowym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3315673b-35d9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345636
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK/266/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 464995,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg publicznych i lokalnych na terenie Gminy Psary w sezonie zimowym 2023/2024 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych. Do obowiązków wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu.
Długość dróg publicznych i lokalnych do utrzymania w sezonie 2023/2024 wynosi: 65 038 km
Odśnieżanie i przeciwdziałanie śliskości dróg gminnych (wg wykaz dróg – załącznik nr 5) i lokalnych (wg wskazań ZGK w Psarach Sp. z o.o.), w okresie zimowym 2023/2024 wraz z obsługą i materiałami.
Szczegółowa specyfikacja techniczna (SST) – instrukcja zamówienia zawiera załącznik nr 4.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 – usługi usuwania oblodzenia.
3. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu, wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
3.1. SWZ wraz z załącznikami,
3.2. Projektowane postanowienia umowy,
3.3. Odpowiedzi na pytania udzielane w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
3.4. Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
4.1. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
5.1. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 240 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: wykonujących usługi transportowe, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
5.2. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
6. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych:
Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
8. Sposób realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy:
Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie została złożona żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI DĄBIE
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w m. Chełmno Parcele, Chełmno Wieś, Grabina Wielka, gm. Dąbie
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Dąbie
więcej: przetargi DĄBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie i zimowe utrzymanie miejskich dróg, chodników, terenów rekreacyjnych, placów, parkingów i skwerów w granicach administracyjnych Miasta Węgrowa
- Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich nr 297 i 364 na terenie powiatu lwóweckiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na części
- Zimowe utrzymanie DW administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028, 2028/2029, 2029/2030, 2030/2031 z podziałem na 4 części
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy i miasta Jarocin
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie 2 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Frydrychowice i Przybradz w sezonach zimowych 2025-2028"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.