Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00319288/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Chrząstowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38
1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@chrzastowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzastowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Chrząstowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36137966-5a9b-42e5-8635-81a2422a4c47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023142/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sprzętu i aplikacji w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt: "Cyberbezpieczny Samorząd" w ramach programu "Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC)"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot obejmuje dostawę wraz z wdrożeniem rozwiązań w zakresie:
1) Systemu zabezpieczeń danych obejmuje kompleksowe rozwiązanie składające się z:
a) biblioteki taśmowej 1 szt, wraz z taśmami na dane 20 szt., taśma czyszcząca 1 szt.,
b) programowania backupowego 1 szt.,
c) serwera backupowego 1 szt.,
d) systemu zbierającego logi z rozwiązania backupowego oraz pozostałej infrastruktury informatycznej 1 szt,
2) Systemu redundancji danych w chmurze.
3) Zarządzalnych urządzeń sieciowych (UTM – 1szt.).
4) Zarządzalnych urządzeń sieciowych (Acces point – 3 szt.).
5) Zarządzalnych urządzeń sieciowych (Switch – 2 szt.).
6) Serwera 1 szt.
7) Macierzy dyskowej. Serwera NAS typu rack 1 szt.
8) Macierzy dyskowej. Serwera NAS typu tower 1 szt.
9) Serwerowego systemu operacyjnego.
10) Zasilania awaryjnego UPS dla serwerów 2 szt.
11) Zasilania awaryjnego UPS dla stacji roboczych 9 szt.
12) Szkoleń specjalistycznych 3 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIRTUALSTOR Robert Solarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731743138
7.3.3) Ulica: Kościuszki 19/6
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wdrożenie i wsparcie w ramach dostaw-MAPI-IT Piotr Maćkowiak, Jarocin, ul. Wojska Polskaiego 103
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu do backupu kopii kopii zapasowej dla Urzędu Gminy w Obrowie, sprzętu do backupu kopii zapasowej dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie wraz z licencją
- Dostawa serwerów
- "Zakup serwerów w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz innego sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Grudziądzu"
- Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz wdrożeniem w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





