eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielinyŚwiadczenie usług leczniczego masażu klinicznego dla seniorów w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".



Ogłoszenie z dnia 2025-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług leczniczego masażu klinicznego dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290416678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsbieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług leczniczego masażu klinicznego dla seniorów w ramach projektu pn.: „Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926bc18f-2c11-481c-96aa-7414a8392e6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00382100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010321/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług masaży klinicznych dla seniorów w ich miejscu zamieszkania w ramach projektu pn.: "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany jest w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9. Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności usług społecznych i zdrowotnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.26.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 102000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług masażu klinicznego zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem i stanem zdrowia seniorów - uczestników projektu - osób niesamodzielnych, dotkniętych chorobą lub niepełnosprawnością, mające problemy zdrowotne, wymagających wsparcia w zakresie powrotu do zdrowia, kondycji i poprawy sprawności fizycznej:
- usługa będzie świadczona dla maksymalnie 120 osób – uczestników projektu po 5 zabiegów, łącznie zaplanowane jest wykonanie 600 usług zabiegów leczniczego masażu klinicznego. Zamówienie realizowane będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2026 r., z czego w 2025 roku planuje się świadczenie usług leczniczego masażu klinicznego dla 60 osób po 5 zabiegów oraz w 2026 roku świadczenie usług leczniczego masażu klinicznego dla 60 osób po 5 zabiegów. W wyjątkowej sytuacji, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę liczby zabiegów w danym roku – do końca 2026 należy zrealizować 600 usług. Czas trwania jednego zabiegu masażu leczniczego to minimum 60 minut. Szczegółowa liczba usług w danym miesiącu będzie zależała od stanu zdrowia i potrzeb pacjentek /pacjentów objętych projektem;
- brak narzuconych stałych dni i godzin, usługi będą odbywały się w dniach poniedziałek-sobota w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 21:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). Wykonawca zobligowany będzie do ustalenia wspólnie z Zamawiającym szczegółowego harmonogramu usług zawierającego konkretne daty i godziny świadczenia usług.
- usługi wsparcia technika masażysty / fizjoterapeuty świadczone będą w domu pacjenta zlokalizowanym na terenie Gminy Bieliny.
- Cena za usługę obejmuje również koszty dojazdu do pacjenta;
- Wykonawca zapewni we własnym zakresie odpowiedni sprzęt i materiały niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi typu stół do masażu, przyrządy do masażu itp. Masaże wykonywane będą wyłącznie na stole do masażu. Za stwierdzony brak wyżej wymienionego sprzętu Zamawiający nałoży na Wykonawcę karę finansową;
- Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki dla osób świadczących usługę;
- Wykonawca musi być dyspozycyjny;
- płatność za wykonaną usługę następować będzie na podstawie miesięcznej karty realizacji usług (załącznik nr 1 do umowy) zawierającej informację o ilości zrealizowanych usług (będącego podstawą do wystawienia rachunku lub faktury VAT przez Wykonawcę) podpisanego przez obie strony – Wykonawcę i Zamawiającego – na koniec każdego miesiąca kalendarzowego w którym świadczona będzie usługa;
- Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie prac.

Zakres zadań przewidzianych do realizacji podczas świadczenia usług masażu leczniczego:
- przeprowadzenie diagnozy potrzeb i stanu zdrowia pacjenta, jego sytuacji i preferencji;
- ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta przed rozpoczęciem cyklu masaży;
- opracowanie planu masaży leczniczych seniora – rodzaj oraz czas trwania poszczególnych zabiegów;
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji;
- wykonywanie masażu leczniczego;
- prowadzenie karty realizacji usługi;
- końcową ocenę i opis stanu funkcjonalnego pacjenta po zakończeniu cykli masażu;
- przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pomocniczej z przeprowadzonych usług.
Wszelkie wytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone logotypami, zgodnie
z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów, zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Drukowanie dokumentów wymagane jest w kolorze i leży po stronie Wykonawcy.

Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami podczas realizacji powierzonego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98333000-6 - Masaże

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SmartAdvice Michał Kucharczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862804350

7.3.3) Ulica: Olimpijska

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-301

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.