eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spała › Dostawa i montaż ekspresów do kawy ZP 25/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż ekspresów do kawy ZP 25/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Spale

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Prezydenta Ignacego Mościckiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Spała

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/719 65 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.spala@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cos.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż ekspresów do kawy ZP 25/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ad67082-3411-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347406/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 25/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 192000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż ekspresu do kawy gastronomicznego - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż ekspresu do kawy konferencyjnego - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust.3 ustawy, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 192.000,00 zł brutto w tym Część 1 : 160.000,00 zł brutto, Część 2: 32.000,00 zł brutto. Ofertę z najniższą ceną złożył jedyny Wykonawca: BEST Company Solutions Sp. z o.o. ul. Wagonowa 2c/1, 53-609 Wrocław, NIP: 8992702300 z ceną : Część 1 :185.766,58 zł brutto/24 miesiące, Część 2: 78.562,93 zł brutto/36 miesięcy.
Ponieważ cena tej oferty znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia środków na to zamówienie, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt.3.
Zamawiający prowadził przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185766,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185766,58 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust.3 ustawy, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie: Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 192.000,00 zł brutto w tym Część 1 : 160.000,00 zł brutto, Część 2: 32.000,00 zł brutto. Ofertę z najniższą ceną złożył jedyny Wykonawca: BEST Company Solutions Sp. z o.o. ul. Wagonowa 2c/1, 53-609 Wrocław, NIP: 8992702300 z ceną : Część 1 :185.766,58 zł brutto/24 miesiące, Część 2: 78.562,93 zł brutto/36 miesięcy.
Ponieważ cena tej oferty znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia środków na to zamówienie, przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt.3.
Zamawiający prowadził przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78562,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78562,93 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.