Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Olszanka: Dostawa używanej koparko-ładowarki
w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 200381 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Olszance z/s w Czeskiej Wsi, Czeska Wieś 61, 49-332 Olszanka, woj. opolskie, tel. 0-77 4122060, fax 0-77 4122060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko-ładowarki w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w leasingu operacyjnym jednej sztuki używanej koparko-ładowarki wyprodukowanej nie wcześniej niż w 1997 roku . Zakres zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki, spełniającego parametry nie niższe od określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 1.Warunki dotyczące leasingu operacyjnego: a.Czas trwania umowy (okres leasingu) - 48 miesięcy b.Opłata wstępna - 10% wartości maszyny brutto c.Wartość końcowa - do 10% wartości maszyny brutto d.Przewidziana opcja wykupu z prawem pierwokupu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej. e.Leasing udzielony będzie w złotych polskich f.Spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych o stałym oprocentowaniu Stopa bazowa WIBOR 1M. g.koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia wliczane w raty leasingowe (OC, AC). h.Możliwość skrócenia okresu leasingu . 2.Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a.Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczoną koparko-ładowrkę, której ważność rozpocznie się od daty odbioru. b.Wykonawca wykonywał będzie pełną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej i instrukcji obsługi c.Wykonawca gwarantuje stosowanie oryginalnych części i akcesoriów objętych gwarancją producenta d.Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe, e. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy zgodnie ze złożoną ofertą w terminie do 15 dni od dnia podpisania umowy. f.Pojazd powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. g.Wykonawca zapewni szkolenie obsługi zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego. h.Wykonawca wraz z koparką przekaże: świadectwo homologacji, kartę maszyny książkę serwisową, instrukcję obsługi w języku polskim. i.Wykonawca dołączy do oferty szczegółowy harmonogram spłat rat leasingowych (kwota, termin, inne) Parametry techniczne. rok produkcji 1997-2008 silnik disel , moc do 70 KW napęd 4x4 łyżka otwierana o pojemności 1,2 m z widłami do palet wysokośc załadunku minimum do 3m wieża tylna przesuwnw , możliwośc kopania do 5,7 m szybkozłącze łyżki tylnej instalacja do młota teleskop kabina komfortowa z ogrzewaniem i wentylacją masa eksploatacyjna koparki max.9000 kg opony max 70% zużycia Dodatkowe wyposażenie dwie łyżki 300mm i 700 mm. Warunki dodatkowe . świadectwo homologacji Karta maszyny , pojazd musi by zarejestrowany dopuszczonydo ruchu Książka serwisowa . instrukcja obsługi w języku polskim gwarancja na oferowaną maszynę minimum 12 miesięcy. wykonawca zabezpiecza serwis gwarancyjny i pogwarancyjny . odległośc autoryzowanego serisu , punktu naprawczego od m. Brzeg 50 km
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiega się wykonawcy , którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawynakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą by złożone przedmiotowe dokumentydla każdego z nich. Warunek zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca przedstawi 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczejwystawiony nie niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert . 2. Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Warunek będzie spełniony , jeżeli Wykonaewca złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych . Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełni - nie spełnia , woparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach i oświadczeniach .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą zostac dołączone następujące dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia w formie orginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę . 1.wypełniony formularz nr.1 do niniejszej specyfikacji oraz karta katalogowa koparki z której wynika że spełnia wymagania określone w specyfikacji , oraz zdjęcie oferowanej koparko-ładowarki . 2. wypełniony formularz oferty technicznej wg formularza nr 1 A do SIWZ . 3.wypełniony formularz oświadczenia wskazującego częśc zamówienia , którą wykonawca powierzy podwykonawcom wg formularza nr 3 do SIWZ 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.W przypadku złożenia oferty wspólnej dokumenty o których mowa w pkt4składa każdy z wykonawców .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszanka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Olsznce z/s w Czeskiej Wsi 49-332 Olszanka Czeska Wieś 61.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Olsznce z/s w Czeskiej Wsi 49-332 Olszanka Czeska Wieś 61.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI OLSZANKA
więcej: przetargi OLSZANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko-ładowarki
- Usługa leasingu zwrotnego operacyjnego dla dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem
- "Zakup i dostawa dla Urzędu Gminy Moskorzew nowej koparko-ładowarki"
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki kołowej
- "Zakup z dostawą używanego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego"
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.