eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GibyUtworzenie w 2025 roku mieszkania wspomaganego, z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie w 2025 roku mieszkania wspomaganego, z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 74A

1.5.2.) Miejscowość: Giby

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875165038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-uggiby.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cb743f5-e586-4710-b299-39a23b7c8ca2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie w 2025 roku mieszkania wspomaganego, z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cb743f5-e586-4710-b299-39a23b7c8ca2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000786/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Utworzenie w 2025 roku mieszkania wspomaganego, z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotacja celowa z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie w 2025 roku mieszkania wspomaganego, z dotacji celowej z budżetu państwa w związku z działaniem 4.4. wynikającym z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
2. Mieszkanie wspomagane, usytuowane będzie w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Karolinie, stanowiącego własność Gminy. Przeznaczenie mieszkania dla osób z niepełnosprawnościami.
3. Prace remontowe wykonywane w lokalu przez Wykonawcę muszą być uniwersalne i uwzględniać potrzeby różnych użytkowników, w tym użytkowników z niepełnosprawnościami, winny uwzględniać zapisy art. 100 Ustawy Pzp (Dz.U. 2024, poz. 1320)
4. Należy uwzględniać Rozporządzenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 30 października 2023 r. w sprawie mieszkań treningowych i wspomaganych. (Dz. U. 2023 poz. 2354) oraz ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1411)- przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z w/w ustawami.
5. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie samodzielnego lokalu mieszkalnego na parterze o powierzchni użytkowej 67,52 m2
b. Prace adaptacyjne polegać będą na:
• Adaptacji starego zamurowanego otworu okiennego na potrzeby wykonania drzwi wejściowych do budynku o szerokości w świetle ościeżnicy minimum 90 cm.
• Adaptacji zamurowanego otworu przejściowego pomiędzy klasą nr 4040w + 4340w na otwór drzwiowy łączący 2 pomieszczenia o szerokości minimum 90 cm w świetle ościeżnicy.
• Zamurowaniu ścianą z cegły pełnej gr 38 cm , 2 otworów drzwiowych pomiędzy klasami 4340w i 4040w z starą salą rekreacyjną nr 10560.
• Modernizacji podłoży pod posadzki poprzez:
- rozbiórkę starych podłóg z deski drewnianej wraz z likwidacją starych polep izolacyjnych
- wykonanie nowych izolacji przeciw wilgociowych
- wykonanie nowych izolacji cieplnych z styroduru posadzkowego
- wykonanie nowych podłoży cementowych pod posadzki wraz z posadzkami.
- wykonanie ogrzewania podłogowego w warstwie posadzkowej w oparciu o projektowaną pompę ciepła i fotowoltaiki (możliwość zdalnego sterowania)
c. Wykonanie nowej i Modernizację starej instalacji wod. – kan.
d. Wykonanie nowej i Modernizację starej instalacji c.o.
e. Wykonanie nowej i Modernizację starej instalacji c.w.u. poprzez podłączenie projektowanej instalacji w oparciu o pompę ciepła i wpięcie do istniejącej instalacji c.w.u. w budynku (możliwość zdalnego sterowania)
f. Modernizacja starej instalacji elektrycznej.
g. Wykonanie prac remontowo-budowlanych polegających na renowacji starych tynków ścian i sufitów wraz z malowaniem
h. Przeszkolenie wyznaczonych osób z obsługi zdalnego sterowania

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:

• Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ,
• Wykaz wyposażenia lokalu mieszkalnego stanowi odpowiednio Załącznik nr 4 do SWZ
Szczegóły zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 407080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442341423

7.3.3) Ulica: Sejneńska

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.