Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59ead78-32de-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Awaryjne naprawy dachów i kominów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu nr NZ.231.005.2024 (ogłoszenie 2024/BZP 00086318/01 z dnia 2024-02-01) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych robót tj. Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach a ich wartość była uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: NZ.231.005.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.066.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 345920,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach znajdujących się w obrębie OEB-1, OEB-3, OEB-5, tj.1) położonych w dzielnicach Bogucice, Dąb, Wełnowiec-Józefowiec, Koszutka (OEB -1)
2) położonych w centrum Miasta, w dzielnicach Śródmieście, Zawodzie (OEB - 3),
3) położonych w dzielnicach Ligota-Panewniki, Piotrowice-Ochojec, Kostuchna, Murcki, Podlesie, Załęska Hałda-Brynów (OEB – 5).
5. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Roboty będą polegać w szczególności na:
a) przemurowaniu kominów,
b) uzupełnieniu czapek kominowych,
c) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego,
d) wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem,
e) malowaniu tynków farbami elewacyjnymi,
f) montażu opasek dociskowych,
g) deskowaniu dachu na styk,
h) wymianie elementów konstrukcji dachów,
i) kryciu dachów papą termozgrzewalną,
j) uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych
k) obsadzeniu drzwiczek wyciorowych,
l) przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”,
m) uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami,
n) utylizacji gruzu,
o) wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnieniu, czyszczeniu, udrażnianiu, frezowaniu, podwyższanie przewodów kominowych, montażu nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych.
2) Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka.
3) Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót, wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym.
4) Wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia - wynosi – 60 miesięcy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają STWiOR oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 172960,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach znajdujących się w obrębie OEB-2, OEB-4, OEB-6, tj.1) położonych w dzielnicach Dąbrówka Mała, Giszowiec, Janów-Nikiszowiec, Szopienice-Burowiec (OEB -2),
2) w dzielnicach Śródmieście, Brynów-Osiedle Zgrzebnioka, Załęska Hałda-Brynów (OEB – 4)
3) położonych w dzielnicach Osiedle Tysiąclecia, Załęże, Śródmieście, Dąb, Wełnowiec-Józefowiec (OEB – 6).
INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Roboty będą polegać w szczególności na:
a) przemurowaniu kominów,
b) uzupełnieniu czapek kominowych,
c) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego,
d) wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem,
e) malowaniu tynków farbami elewacyjnymi,
f) montażu opasek dociskowych,
g) deskowaniu dachu na styk,
h) wymianie elementów konstrukcji dachów,
i) kryciu dachów papą termozgrzewalną,
j) uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych
k) obsadzeniu drzwiczek wyciorowych,
l) przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”,
m) uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami,
n) utylizacji gruzu,
o) wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnieniu, czyszczeniu, udrażnianiu, frezowaniu, podwyższanie przewodów kominowych, montażu nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych.
2) Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka.
3) Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót, wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym.
4) Wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia - wynosi – 60 miesięcy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają STWiOR oraz przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45261320-3 - Kładzenie rynien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.5.) Wartość części: 176960,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186797,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUBH PARTNER TADEUSZ SKUBISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481286555
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANO HANDLOWA "PARTNER" TADEUSZ SKUBISZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO BUDOWLANO HANDLOWA "PARTNER" TADEUSZ SKUBISZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186797,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej II
- Budowa sieci szkieletowej opartej o kable światłowodowe w Kampusie Cieszyńskim
- "Modernizacja infrastruktury wokół stawu Maroko w Katowicach"
- Dostawa instrumentów muzycznych (saksofonów) dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
- Dostawa silników elektrycznych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Poprawa efektywności energetycznej szkół
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn.: Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.