eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceAwaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f59ead78-32de-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381860

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Awaryjne naprawy dachów i kominów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu nr NZ.231.005.2024 (ogłoszenie 2024/BZP 00086318/01 z dnia 2024-02-01) zastrzeżono udzielenie zamówień, które polegać będą na powtórzeniu podobnych robót tj. Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach a ich wartość była uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: NZ.231.005.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.066.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 345920,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach znajdujących się w obrębie OEB-1, OEB-3, OEB-5, tj.
1) położonych w dzielnicach Bogucice, Dąb, Wełnowiec-Józefowiec, Koszutka (OEB -1)
2) położonych w centrum Miasta, w dzielnicach Śródmieście, Zawodzie (OEB - 3),
3) położonych w dzielnicach Ligota-Panewniki, Piotrowice-Ochojec, Kostuchna, Murcki, Podlesie, Załęska Hałda-Brynów (OEB – 5).
5. INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Roboty będą polegać w szczególności na:
a) przemurowaniu kominów,
b) uzupełnieniu czapek kominowych,
c) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego,
d) wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem,
e) malowaniu tynków farbami elewacyjnymi,
f) montażu opasek dociskowych,
g) deskowaniu dachu na styk,
h) wymianie elementów konstrukcji dachów,
i) kryciu dachów papą termozgrzewalną,
j) uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych
k) obsadzeniu drzwiczek wyciorowych,
l) przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”,
m) uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami,
n) utylizacji gruzu,
o) wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnieniu, czyszczeniu, udrażnianiu, frezowaniu, podwyższanie przewodów kominowych, montażu nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych.
2) Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka.
3) Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót, wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym.
4) Wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia - wynosi – 60 miesięcy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają STWiOR oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.5.5.) Wartość części: 172960,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach znajdujących się w obrębie OEB-2, OEB-4, OEB-6, tj.
1) położonych w dzielnicach Dąbrówka Mała, Giszowiec, Janów-Nikiszowiec, Szopienice-Burowiec (OEB -2),
2) w dzielnicach Śródmieście, Brynów-Osiedle Zgrzebnioka, Załęska Hałda-Brynów (OEB – 4)
3) położonych w dzielnicach Osiedle Tysiąclecia, Załęże, Śródmieście, Dąb, Wełnowiec-Józefowiec (OEB – 6).
INFORMACJE ISTOTNE DLA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Roboty będą polegać w szczególności na:
a) przemurowaniu kominów,
b) uzupełnieniu czapek kominowych,
c) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych na zimno z roztworu asfaltowego,
d) wykonaniu tynków cementowo – wapiennych na kominach ponad dachem,
e) malowaniu tynków farbami elewacyjnymi,
f) montażu opasek dociskowych,
g) deskowaniu dachu na styk,
h) wymianie elementów konstrukcji dachów,
i) kryciu dachów papą termozgrzewalną,
j) uzupełnieniu obróbek blacharskich, nakryw włazów kominiarskich, rynien dachowych, rur spustowych, czyszczaków, nasad wentylacyjnych
k) obsadzeniu drzwiczek wyciorowych,
l) przełożeniu pokrycia z dachówek ceramicznych „karpiówki”,
m) uzupełnieniu zaprawą styków pokrycia dachówki z murami,
n) utylizacji gruzu,
o) wykonaniu bieżących zleceń kominiarskich m.in. uszczelnieniu, czyszczeniu, udrażnianiu, frezowaniu, podwyższanie przewodów kominowych, montażu nasad kominowych, przemurowaniu kominów, uzupełnieniu czapek kominowych.
2) Do realizacji około 20% zleceń potrzebna jest zwyżka.
3) Realizacja zamówienia będzie odbywać się na podstawie pojedynczych zleceń wykonania robót, wystawianych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, a rozliczana powykonawczo na podstawie cen jednostkowych wskazanych w kosztorysie ofertowym.
4) Wymagany przez Zamawiającego, okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia - wynosi – 60 miesięcy.
5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają STWiOR oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45261320-3 - Kładzenie rynien

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 176960,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGA-DACHY Mariusz Spychalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272288923

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186797,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUBH PARTNER TADEUSZ SKUBISZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481286555

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186797,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-24

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.