eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoñskieDostawa pieluchomajtek dla doros³ych



Og³oszenie z dnia 2025-08-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Koñskich

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Koñskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260076450

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 41B

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koñskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zszelag@zoz.konskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zoz-konskie.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pieluchomajtek dla doros³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8decb5d5-4812-415f-ba01-30affa717c30

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00381640

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159915

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159915

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
2. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d. w³±czona obs³uga JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert.
9. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za
ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegó³owe informacje zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e dane osobowe pozyskane w zwi±zku z przeprowadzeniem niniejszego postêpowania przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej "Rozporz±dzenie RODO" w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Administratorem danych osobowych jest Zamawiaj±cy. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a tak¿e ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Monika Kozielska tel. +48 (41) 39 02 436 e- mail. mkalita@zoz.konskie.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane, z uwzglêdnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wy³onionym w niniejszym postêpowaniu wykonawc±,
c) dokonania rozliczenia i p³atno¶ci zwi±zanych z realizacj± umowy,
d) przeprowadzenia ewentualnych postêpowañ kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiaj±cego i inne uprawnione podmioty,
e) udostêpnienia dokumentacji postêpowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postêpowania.
4. Dane osobowe bêd± ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a nastêpnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotycz±cymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postêpowania.
6. Osobie, której dane dotycz± przys³uguje na warunkach okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia RODO:
• prawo dostêpu do danych (art. 15),
• prawo sprostowania danych (art. 16),
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18),
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje:
• prawo do usuniêcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporz±dzenia RODO,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporz±dzenia RODO,
• prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporz±dzenia RODO,
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak¿e ich niepodanie mo¿e uniemo¿liwiæ Zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty.
9. Wyst±pienie z ¿±daniem o którym mowa w pkt 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia niniejszego postêpowania. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania,
w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania lub umowy.
10. Wykonawca pozyskuj±c dane osobowe na potrzeby sporz±dzenia oferty zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zki wynikaj±ce m. in. z art 13 i 14 rozporz±dzenia RODO. Wykonawca sk³adaj±c ofertê sk³ada o¶wiadczenie dotycz±ce przetwarzania danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 34/PN/2025/ZS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: „Dostawy pieluchomajtek dla doros³ych”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± niniejsza SWZ oraz:
1. za³±cznik nr 1 – formularz oferty
2. za³±cznik nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy,
3. za³±cznik nr 3 – projekt umowy,
3. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 33141000-0, 33700000-7.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. Zamawiaj±cy przewiduje prawo opcji na poni¿ej przedstawionych zasadach:
a) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1. ustawy PZP, poprzez zwiêkszenie (w stosunku do warto¶ci okre¶lonych w za³±czniku 2 do SWZ)
w okresie obowi±zywania umowy (z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci przed³u¿enia terminu realizacji umowy o 3 miesi±ce) szacunkowych ilo¶ci asortymentu, jednak¿e niepowoduj±cego wzrostu warto¶ci umowy wiêcej ni¿ o 40% w stosunku do warto¶ci okre¶lonej w umowie, w przypadku zwiêkszenia bie¿±cych potrzeb Zamawiaj±cego, nie modyfikuj±cych ogólnego charakteru umowy. Podana graniczna wielko¶æ opcji (40%) odnosi siê do poszczególnych pozycji asortymentowych, jakie Zamawiaj±cy zamierza zrealizowaæ, w ten sposób, aby ka¿dy z produktów okre¶lonych
w formularzu asortymentowo-cenowym móg³ zostaæ zamówiony w ilo¶ci maksymalnie o 40% wiêkszej ni¿ pierwotnie zak³adano.
b) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji w przypadku:
• zmiany ilo¶ci leczonych pacjentów,
• zmiany ¶wiadczeñ udzielanych przez Zamawiaj±cego,
• zmiany zapotrzebowania na dany asortyment
• zmiany kontraktu z NFZ.
c) Warto¶æ zamówienia opcjonalnego bêdzie odnoszona ka¿dorazowo do warto¶ci umowy na dzieñ zawarcia umowy, niezale¿nie od zmian aktualizacji tej warto¶ci w toku obowi±zywania umowy.
W wyniku zastosowania prawa opcji ceny jednostkowe netto dostarczanego asortymentu nie ulegn± zmianie, a zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego prawem opcji bêd± takie same
i jak te, które obowi±zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego.
d) Zamawiaj±cy mo¿e z opisanego powy¿ej prawa opcji skorzystaæ w ca³o¶ci lub w czê¶ci.
e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego.
f) Chêæ skorzystania z prawa opcji nie bêdzie wymagaæ zawarcia aneksu do umowy, odbywaæ siê bêdzie w oparciu o skierowanie do Wykonawcy o¶wiadczenia o skorzystaniu z prawa opcji
w formie pisemnej.
g) Zamówienie objête prawem opcji Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykonaæ po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiaj±cego, ¿e zamierza z prawa opcji skorzystaæ, zawieraj±cego liczbê x (nazwa asortymentu) w ramach przedmiotowego uprawnienia Zamawiaj±cego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

a. aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. oraz posiada inne wymagane prawem dokumenty w formie o¶wiadczenia Wykonawcy - wzór za³±cznik numer 5;
b. materia³y informacyjne z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, (w przypadku wersji obcojêzycznej przet³umaczone na jêzyk polski), z których wynikaæ bêdzie spe³nianie warunków wynikaj±cych z opisu przedmiotu zamówienia dotycz±cych zaoferowanego wyrobu medycznego,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

a. aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 07.04.2022r. oraz posiada inne wymagane prawem dokumenty w formie o¶wiadczenia Wykonawcy - wzór za³±cznik numer 5;
b. materia³y informacyjne z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, (w przypadku wersji obcojêzycznej przet³umaczone na jêzyk polski), z których wynikaæ bêdzie spe³nianie warunków wynikaj±cych z opisu przedmiotu zamówienia dotycz±cych zaoferowanego wyrobu medycznego,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Przez ofertê nale¿y rozumieæ:
1) formularz oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi za³±cznik numer 4 do SWZ, w zakresie wskazanym w SWZ. O¶wiadczenie to stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, na dzieñ sk³adania ofert oraz stanowi dowód tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o którym mowa w wrt, 125 ust. 1 ustawy Pzp w oryginale
w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2) dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru o ile nie jest on dostêpny w bezp³atnych
i ogólnodostêpnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskaza³ w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty s± dostêpne w innym jêzyku ni¿ polski, Zamawiaj±cy mo¿e po ich pobraniu wezwaæ Wykonawcê do przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski - zgodnie z par 13 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy);
3) pe³nomocnictwo:
a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy,
b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa,
z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty;
4) zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa - je¿eli dotyczy: w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty sk³adane w toku postêpowania bêd± zawiera³y tajemnicê przedsiêbiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane, oraz wykazuje, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
5) przedmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w Rozdziale VI ust. 2;
6) wykaz rozwi±zañ równowa¿nych - je¿eli dotyczy: wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przedmiotowe dane zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ, dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-29 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-27

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.