Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329879/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport (tam i z powrotem) uczestników projektu „Europejskie ścieżki kultury 1,2,3… Francja” i ich opiekunów wraz z bagażem do Francji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MŁODZIEŻOWY DOM KULTURY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MDK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000929322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-084
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774542714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdk@mdk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6efdfc1-25a7-4381-9b0e-0cf38d269d741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport (tam i z powrotem) uczestników projektu „Europejskie ścieżki kultury 1,2,3… Francja” i ich opiekunów wraz z bagażem do Francji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6efdfc1-25a7-4381-9b0e-0cf38d269d74
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086252/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług transportu dzieci, młodzieży i ich opiekunów , uczestników zajęć Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK.A.26.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 33392,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe polegające na świadczeniu usług w zakresie przewozu autokarowego uczestników projektu „Europejskie ścieżki kultury 1,2,3 Francja” i ich opiekunów wraz z bagażem z Polski i z powrotem do Francji. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz (tam i z powrotem) 58 uczestników w/w projektu w terminie od 25.09.2025 r. do 02.10.2025 r. na trasie Opole (Polska) – Strasburg (Francja) –GY (Francja) – Paryż (Francja) – Opole (Polska) oraz w trakcie pobytu w miejscowości GY jazdy lokalne w odległość nie przekraczającą łącznie 200 kilometrów, standardowo wyposażonym autokarem. Jako standard wyposażenia autokaru strony ustalają wyposażenie w: sprawną klimatyzację, pasy bezpieczeństwa w przestrzeni pasażerskiej, DVD, barek z gorącą wodą, rozkładane siedzenia, nagłośnienie, toaletę. Z uwagi na charakter wyjazdu autokar winien posiadać duże luki bagażowe (15 kg bagażu każdej z przewożonych osób oraz inne elementy wyposażenia Zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33392,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33392,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sindbad Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542964270
7.3.3) Ulica: Działkowa
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-144
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33392,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 66 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu
- VisitOpolskie: intensywna promocja potencjału turystycznego Województwa Opolskiego, kluczem do odbudowy i dynamicznego rozwoju regionu
- WIW.DA.272.12.2025 - Zakup, dostawa i montaż zasilacza UPS do pomieszczenia serwerowni Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW Opole
- WIW.DA.272.11A.2025 - Zakup, dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu - wirówka laboratoryjna z chłodzeniem - na potrzeby Pracowni BMIS
- Zakup i dostawa produktu leczniczego zapobiegającego zakażeniu wirusem RS
- Usługa dozoru i ochrony mienia Politechniki Opolskiej
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego do remontów dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dowóz (dowóz i przywóz) dzieci z niepełnosprawnością z terenu Gminy Garbatka-Letnisko do szkół specjalnych w Kozienicach w roku szkolnym 2025/2026"
- Zorganizowanie 3 dniowego inauguracyjnego warsztatu "Poznajmy się jako osoby niepowtarzalne i wyjątkowe".
- Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Szymanowie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa kruszywa naturalnego drogowego wraz z jego rozłożeniem i zagęszczeniem na terenie Nadleśnictwa Puławy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.