Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325085/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,96910,4409bad27d034ca310c9dc00e0819a8d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020„Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0ac4b8-2472-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027159/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego (wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym ) - Grant PPGR (dodatkowe środki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325085/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-I.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24087,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”1. Laptop – 7 sztuk
Minimalne wymagania techniczne:
Zainstalowany system operacyjny - licencja na system operacyjny Microsoft Windows 10/11 Home lub Professional w polskiej wersji językowej lub system równoważny (niedopuszczalne są wersje edukacyjne jak np. Windows 10/11 Pro Educa-tion ze względu na fakt, iż zakupiony sprzęt będzie przekazany osobom fizycznym, komputery nie trafią do placówek edukacyjnych).
Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. System operacyjny ma być fabrycznie zainstalowany przez producenta.
Procesor - procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w testach „cpubenchmark” wartość min. 6200 na dzień ogłoszenia
Strona testu: https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html
oraz w pliku: CPU.pdf
Pamięć standardowa - min. 8 GB pamięci DDR4
Wewnętrzny dysk twardy - dysk SSD, min. 256GB
Karta grafiki - zintegrowany układ graficzny
Dźwięk - zintegrowana karta dźwiękowa
Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia - min.: 2 porty USB 3.0; 1 port Displayport lub HDMI,
Ekran - matryca min. 15,6”, matowa, o rozdzielczości min. FullHD (1920x1080)
Klawiatura - układ klawiszy QWERTY US
Pozostałe informacje - sprzęt używany/regenerowany nie jest dopuszczalny, systemy preinstalowane na komputerach.
Gwarancja - min. 24 miesiące
2. Komputer stacjonarny- 2 sztuki
Minimalne wymagania techniczne:
Zainstalowany system operacyjny - licencja na system operacyjny Microsoft Windows 10/11 Home lub Professional w polskiej wersji językowej lub system równoważny (niedopuszczalne są wersje edukacyjne jak np. Windows 10/11 Pro Educa-tion ze względu na fakt, iż zakupiony sprzęt będzie przekazany osobom fizycznym, komputery nie trafią do placówek edukacyjnych).
Klucz instalacyjny systemu operacyjnego powinien być fabrycznie zapisany w BIOS komputera i wykorzystywany do instalacji tego systemu oraz jego aktywowania. System operacyjny ma być fabrycznie zainstalowany przez producenta.
Procesor - procesor dedykowany do pracy w komputerach stacjonarnych, w architekturze x64, osiągający w testach „cpubenchmark” wartość min. 3000 na dzień ogłoszenia
Strona testu: https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html
oraz w pliku: CPU.pdf
Pamięć standardowa - min. 8 GB pamięci DDR4
Wewnętrzny dysk twardy - dysk SSD, min. 120GB
Karta grafiki - zintegrowany układ graficzny
Dźwięk - zintegrowana karta dźwiękowa
Zewnętrzne porty wejścia/wyjścia - min.: 2 porty USB 3.0; 1 port Displayport lub HDMI,
Ekran - matryca min. 20”, matowa, o rozdzielczości min. FullHD (1920x1080)
Klawiatura - układ klawiszy QWERTY US
Pozostałe informacje - sprzęt używany/regenerowany nie jest dopuszczalny, systemy preinstalowane na komputerach.
Gwarancja - min. 24 miesiące
Dostawca na swój koszt dostarczy i rozładuje przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy Części I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 20487,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Zakup i dostawa pamięci RAM DDR4 32GB o oznaczeniu 36ASF4G72PZ-2G9E2 do serwera Fujitsu PRIMERGY RX2540 M5– 4 sztuki
Moduły oryginalne i fabrycznie nowe, muszą być poprawnie rozpoznawane przez BIOS ser-wera i współdziałać z pamięcią już zainstalowaną (p/n modułów zainstalowanych to 36ASF4G72PZ-2G9E2). Produkty używane i refabrykowane są niedopuszczalne.
Uzasadnienie:
Zamawiający posiada już serwer, który jest wyposażony w moduły RAM o numerze katalo-gowym 36ASF4G72PZ-2G9E2. Aby zachować pełną kompatybilność i prawidłowość działa-nia wymagane jest dostarczenie takiej samej pamięci RAM.
Dostawca na swój koszt dostarczy i rozładuje przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy Części I i II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18081,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24811,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18081,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prime Computers Dariusz Leszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991266044
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 15 A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-229
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRIME COMPUTERS DARIUSZ LESZCZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18081,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4674,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4674,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infos Systemy Komputerowe Jacek Kiełbratowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841020831
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 8
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-371
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
INFOS SYSTEMY KOMPUTEROWE JACEK KIEŁBRATOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4674,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.