Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00312394/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie terenu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a
1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wagrowiec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11356991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie terenu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b3ec328-f1b5-4184-ad6b-47e82437fca0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029408/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont terenu utwardzonego na terenie Szkoły Podstawowej nr 2 w Wągrowcu wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na realizacja zadania pn. „Utwardzenie terenu przy Szkole Podstawowej nr 2 w Wągrowcu wraz z przebudową kanalizacji deszczowej i sanitarnej”. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwestycji w oparciu o dokumentację wykonaną dla Zamawiającego (Gmina Miejska Wągrowiec). Dla zadania zostało wydane pozwolenie na budowę z dnia 21 lipca 2021 r. nr 424/21 oraz pozwolenie zmieniające z dnia 03 czerwca 2024 r. nr 191/24. Pozwolenie na budowę obejmuje roboty budowlane związane z budową sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, jednak niniejsze zamówienie obejmuje wyłącznie roboty związane z przebudową istniejącego terenu boiska Szkoły Podstawowej nr 2 oraz przebudową sieci kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, a także budowę nowego utwardzenia terenu oraz nasadzenia zieleni. Inwestor jest w trakcie uzyskiwania częściowego pozwolenia na użytkowanie na wybudowaną salę gimnastyczną.
2. W ramach zamówienia wykonane zostanie:
1) zieleń - 820 m2,
2) dojścia, dojazdy, place utwardzone (kostka brukowa typu RENEO lub inna o nie gorszych parametrach) - 1 629,00 m2 z obmiaru,
3) dojścia, dojazdy, place utwardzone ażurowe - 630,00 m2,
4) przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku 66,2 m fi 200, - Odcinek S1 - S8 - S9
5) przebudowa sieci kanalizacji deszczowej na odcinku 92,7m fi 315 m
- Odcinek D3 - D10 - R1 – fi 315 – 34,5 mb, liniowe – 3,3 mb
- Odcinek D4 - D17 wraz z odwodnieniem liniowym – fi 315 – 19,9 mb, liniowe – 20 mb
- Odcinek D12 - D14 - D15 - D16, wraz z odwodnieniem liniowym – fi 315 – 35 mb, linowe – 20 mb
- Odcinek D15 - R3– fi 160 – 7,2 mb
- Odcinek D16 - R4 – 3,7 mb
Pozostała część sieci zewnętrznych jest istniejąca.
UWAGA DOTYCZĄCA NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH.
Obszar, na którym wykonywana będzie inwestycja objęty jest Historycznym Układzie Urbanistycznym Miasta Wągrowca wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 436/Wlkp/A z dnia 12 grudnia 2006 r. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania nowego pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych
JEŻELI GDZIEKOLWIEK W DOKUMENTACJI ZAWARTA JEST INFORMACJA, ŻE NAIWERZHCNIE UTWARDZONE NALEŻY WYKONAĆ Z PŁYT BRUKOWYCH „NOVATOR CITY” LUB „RENEO” TO ZAMAWIAJACY INFORMUJE, ŻE NAWIERZCHNIE TE MOŻNA WYKONAĆ Z INNYCH PRODUKTÓW O NIE GORSZYCH PARAMETRACH. Inne produkty (dla kostki brukowej) musza charakteryzować się:
• wymiary kostki brukowej 15x15x8 cm; 15x30x8cm; 15x45x8 cm; 15x60x8 cm; 20x20x8 cm;
20x40x8 cm; 20x80x8 cm; 30x30x8 cm lub 30x60x8 cm;
• wytrzymałość na ściskanie kostki brukowej min. 50MPa;
• nośność całej konstrukcji nawierzchni utwardzonych przeznaczonych pod drogę dojazdową i p.poż. min. 100kN;
• kolorystyka szara (dopuszczalny szary melanż).
W przypadku zastosowania innej kostki brukowej niż NOVATOR CITY lub RENEO Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgodny Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wbudowanie wskazanej przez siebie kostki.
Droga dojazdowa oraz plac manewrowy muszą posiadać nośność wymaganą dla drogi p.poż.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności m.in.:
1) roboty ziemne i przygotowawcze w tym wymagane oznakowanie i poinformowanie użytkownika posesji (dyrekcję Szkoły Podstawowej nr 2) o planowanych pracach;
2) roboty rozbiórkowe;
3) zapewnienie prowadzenia nadzoru archeologicznego;
4) usunięcie wszystkich napotkanych podczas robót kolizji;
5) przebudowę sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej – podczas wykonywania włączenia się w istniejącą sieć należy zapewnić nadzór gestora sieci – MPWiK Sp. z o.o. z Wągrowcu;
6) ukształtowanie wysokościowe projektowanych nawierzchni utwardzonych, należy dostosować się do obowiązującego zagospodarowania terenu bezpośrednio przylegającego do nowej sali gimnastycznej oraz budynku Szkoły Podstawowej;
7) budowę utwardzeń terenu;
8) wykonanie nasadzeń drzew i krzewów oraz wysianie traw – wraz z pielęgnacją przez okres 24 m-cy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót ;
9) uzyskanie wszystkich uzgodnień a także protokołów odbioru końcowego od gestorów sieci, w związku
z prowadzonymi na nich pracami;
10) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o braku sprzeciwu PINBU do wykonanych robót.
4. Udzielenie gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres równy okresowi rękojmi, który Wykonawca określi w formularzu ofertowym. Okres udzielonej gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga podania terminu w pełnych miesiącach, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy. Wskazana gwarancja nie dotyczy zieleni na którą Wykonawca udzieli 24 miesiące gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji.
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE OBEJMUJE
• budowy sali gimnastycznej
• budowy wiaty na rowery
• budowy placu zabaw
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ – Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1073450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1046876,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLBUD POLAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571701744
7.3.4) Miejscowość: Padniewko
7.3.5) Kod pocztowy: 88-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1046876,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Dostawa ambulansu z wyposażeniem oraz przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- ŚWIADCZENIE W 2026 ROKU SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA PODSTAWIE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH MOPS WĄGROWIEC
- Świadczenie w 2026 r. usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Wągrowiec
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Zakup zasobów kwaterunkowych niezbędnych do uruchomienia zastępczych miejsc szpitalnych na terenie Gminy Wągrowiec
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa przydomowych oczyszczalni ścieków
- Budowa sal dydaktycznych modułowych dla Szkoły Podstawowej w Kosakowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa sieci wodociągowej azbestowo-cementowej w ulicach: Spacerowa, Sportowa, Spokojna, Sosnowa, Słowiańska, Akacjowa, Słoneczna w miejscowości Szadkowice-Ogrodzim
- "Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku przy ul. 1 Maja 54 w Ornecie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłoczniami w miejscowości Grabówko
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wdrożeniem inteligentnych systemów zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną na terenie Gminy Brzeźnica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





