eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PleszewPrzebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego - instalacja hydrantowa



Ogłoszenie z dnia 2024-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych Nr 1 w Pleszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251471245

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SZKOLNA 5

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zspnr1@pleszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.pleszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ebd836f-1693-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego – instalacja hydrantowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ebd836f-1693-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330883

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ZSP1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 273585,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze postępowanie dotyczy instalacji hydrantowej dla inwestycji pod nazwą „Przebudowa budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Pleszewie jako dostosowanie budynku pod względem bezpieczeństwa pożarowego” na działce nr 1219/, 1219/1, 1230/1, 1194/4, 1194/3, 1231/2, obręb 0001 miasto Pleszew, jednostka ewidencyjna 302006_4 Pleszew miasto.
W obiekcie zaprojektowano hydranty pożarowe DN25mm. Instalację ppoż. wykonać należy z rur ze stali ocynkowanej. Szafki hydrantowe HP25 wyposażone zostaną w prądownice i wąż półsztywny o długości 30 m. W obiekcie zaprojektowano pętlę instalacji hydrantowej zasilanej dwustronnie. Na podłączeniu do pętli należy wykonać zawory odcinające ze wskaźnikiem położenia dźwigni (czytelne oznakowanie, czy zawór jest otwarty czy zamknięty). Z uwagi na niewystarczające ciśnienie na wodzie użytkowej, założono, że jest wymagany zestaw pompowy do podnoszenia ciśnienia o wydajności minimum 7,2 m3/h oraz wysokości podnoszenia ok. 50,0 m H2O. Minimalne ciśnienie na wylocie z prądownicy 0,2 MPa. Wydajność jednego hydrantu HP25 – 1,0 dm3/s. Do obliczeń przyjęto jednoczesny pobór z dwóch czynnych hydrantów HP25. Instalacja hydrantowa będzie pracowała jako nawodniona. Na odgałęzieniu instalacji ppoż. od przewodu wody użytkowej zamontować zawór zwrotny antyskażeniowy typu EA DN50 oraz zawór odcinający. Instalację hydrantową prowadzoną pod stropem należy zaizolować izolacją przeciwroszeniową izolacją kauczukową
Zaprojektowano zestaw pompowy do podnoszenia ciśnienia o wydajności minimum 7,2 m3/h oraz wysokości podnoszenia ok. 50,0 m H2O wyposażony dwie pompy o mocy elektrycznej 2,2 kW każda i napięciu 400V (praca wyłącznie naprzemienna) w tym jedna rezerwowa wraz z zestawem do testowania. Zestaw powinien posiadać Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych oraz oznakowanie znakiem B.
Instalację po montażu, lecz przed zaizolowaniem, należy poddać kontroli w zakresie:
- użycia właściwych materiałów i armatury (wymagane atesty i aprobaty techniczne),
- prawidłowości wykonania połączeń lutowanych i gwintowanych,
- prawidłowości wykonania podparć i uchwytów montażowych.
Obowiązkowe próby szczelności instalacji poprzedzić napełnieniem instalacji wodą przepuszczoną przez filtry oczyszczające wodę tak, aby nie powstały poduszki powietrzne. Instalację wodociągową należy poddać próbie szczelności o ciśnieniu 1,5 razy większym od ciśnienia roboczego. Po próbach instalację przepłukać z zanieczyszczeń montażowych. Płukanie przeprowadzić wodą z sieci wodociągowej, przepuszczanej przez filtr. Baterie czerpalne montować dopiero po przepłukaniu instalacji.
Po zakończeniu montażu przeprowadzić próbę ciśnieniową wg PN-81/B-10725, na ciśnienie 1,0 MPa. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku z próby ciśnieniowej rurociąg poddać płukaniu wodą wodociągową przez ok. 30 min. na maksymalny wydatek punktów czerpania wody. Dokonać dezynfekcji rurociągu podchlorynem sodu (50 mg Cl/dm3) w czasie 24 godzin. Po zakończeniu dezynfekcji rurociąg należy powtórnie wypełnić wodą i dokonać analizy bakteriologicznej.

Zakres rzeczowy:
- rurociągi o średnicy nom. 50 mm stalowe ocynkowane – 328,0 mb,
- rurociągi o średnicy nom. 32 mm stalowe ocynkowane – 189,6 mb,
- kompletne hydranty wewnętrzne naścienne – 23 kpl.,
- zestaw pompowy ppoż. – 1 kpl.,
- zasilanie awaryjne trójfazowe – 1 kpl.,
- prace wykończeniowo – budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399915,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIL-TECH Instalacje Sanitarne Grzegorz Antoniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171878994

7.3.3) Ulica: Stobno Siódme, ul. Słoneczna 7

7.3.4) Miejscowość: Godziesze Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.