eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPrzebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d61ea69c-d0ca-4964-befd-25941a3e9e00

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d61ea69c-d0ca-4964-befd-25941a3e9e00

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069375/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa lokali 2 i 4 na samodzielne lokale w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00318514

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.12.2025.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240595,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa lokali mieszkalnych nr 2 i 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Niepodległości 11 w Koszalinie wraz z dojściem do budynku dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość.
Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części, jedynie ze względu na rozliczenie finansowe wyodrębniono dwa zakresy:
-Zakres A – polegający na remoncie/przebudowie lokalu Niepodległości 11/2
-Zakres B – polegający na remoncie/przebudowie lokalu Niepodległości 11/4

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:
Załącznik nr 9 – Wzór umowy;
Załącznik nr 10 – Zakres A Projekt techniczny architektoniczno - budowlany
Załącznik nr 11 – Zakres A Projekt techniczny sanitarny;
Załącznik nr 12 – Zakres A Projekt techniczny elektryczny;
Załącznik nr 13 – Zakres A Projekt Techniczny
Załącznik nr 14 – Zakres A Specyfikacja Techniczna - sanitarna
Załącznik nr 15 – Zakres A Specyfikacja Techniczna - elektryczna
Załącznik nr 16 – Zakres A Rysunki Architektoniczne
Załącznik nr 17 – Zakres A Rysunki Sanitarne
Załącznik nr 18 – Zakres A i B – Rysunki Elektryczne
Załącznik nr 19 – Zakres A i B – Zgłoszenie Informacja
Załącznik nr 20 – Zakres A i B - STWiORB
Załącznik nr 21 – Zakres A i B – Opinia kominiarska
Załącznik nr 22 – Zakres B Projekt techniczny architektoniczno - budowlany
Załącznik nr 23 – Zakres B Projekt techniczny sanitarny;
Załącznik nr 24 – Zakres B Projekt techniczny elektryczny;
Załącznik nr 25 – Zakres B Projekt Techniczny
Załącznik nr 26 – Zakres B Specyfikacja Techniczna - sanitarna
Załącznik nr 27 – Zakres B Specyfikacja Techniczna - elektryczna
Załącznik nr 28 – Zakres B Rysunki Architektoniczne
Załącznik nr 29 – Zakres B Rysunki Sanitarne
Załącznik nr 30 – Zakres A Kosztorys zerowy ogólnobudowlany;
Załącznik nr 31 – Zakres A Kosztorys zerowy sanitarny;
Załącznik nr 32 – Zakres A Kosztorys zerowy elektryczny;
Załącznik nr 33 – Zakres B Kosztorys zerowy ogólnobudowlany;
Załącznik nr 34 – Zakres B Kosztorys zerowy sanitarny;
Załącznik nr 35 – Zakres B Kosztorys zerowy elektryczny.
Załącznik nr 36 – Zakres A i B Kosztorys zerowy ogólnobudowlany – części wspólne - dojścia

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 262.270,44 zł brutto.
w tym
Zakres A – 121.398,24 zł brutto
Zakres B – 140.872,20 zł brutto

Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp w zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane, elektryczne i sanitarne), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 ze zm).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262169,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291526,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262169,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe inż. Mieczysław Lusawa, ul. Juliana Fałata 11C, 75-427 Koszalin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 330015285

7.3.3) Ulica: Fałata 11C

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-427

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262169,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.