Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376831/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00456434/01 - Wynik z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja budynku OSP w Stróży - remont świetlicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dobra 233
1.4.2.) Miejscowość: Dobra
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-642
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 183330020
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380980
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00376831
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na
budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o minimalnej wartości robót w kwocie
80 000,00 zł brutto .
2) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, posiadającym odpowiednie uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, określone w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z
2014 r., poz. 1278 ze zm.) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn.
zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w
innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji
Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.).
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedną robotę budowlaną polegającą na
budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o minimalnej wartości robót w kwocie
80 000,00 zł brutto .
2) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: kierownikiem budowy, posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278 ze zm.) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych, a także zgodnie z art. 12a ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290, z późn. zm.), zamawiający uznaje również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 ze zm.).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-29 12:00
Po zmianie:
2025-09-02 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-29 12:30
Po zmianie:
2025-09-02 12:30
INNE PRZETARGI DOBRA
- Rozdzielenie układu tłocznego Wołczkowo - Dobra (nowy rurociąg tłoczny od PŚ5 do Oczyszczalni Redlica)
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Budowa linii kablowej oraz oświetlenia ulicznego i drogowego w miejscowości Czyste
- REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie dz. nr 875/2, 39, 144/1, 40/1 obręb Grzepnica (partycypacja)
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





