Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325854/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 107/109
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-928
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 201-2061/2062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lodz.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lodz.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-403bc63a-12be-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-403bc63a-12be-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227668/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.261.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3296114,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:Zakres główny usługi:
• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej i monitorowaniem systemu alarmowego w poniżej wymienionych budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi:
- w budynku sądu przy al. Kościuszki 107/109,
- w budynku sądu przy ul. Wólczańskiej 142;
• Świadczenie usługi dozoru i ochrony parkingu sądowego znajdującego się za budynkiem sądu przy al. Kościuszki 107/109 - wjazd od strony ul. Wólczańskiej 142;
• Obsługę szatni znajdującej się w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy al. Kościuszki 107/109;
• Poszczególne posterunki ochrony w budynkach sądu przy al. Kościuszki 107/109 i ul. Wólczańskiej 142 zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rozdział II ust. 1 załącznika nr 1 do SWZ);
• Monitorowanie systemu alarmowego w poniżej wymienionych budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi:
- w budynku sądu przy ul. Piotrkowskiej 17 lok. 70U (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany budynku objętego monitorowaniem systemu alarmowego - w przypadku ew. zmiany siedziby),
- w budynku sądu przy ul. Dąbrowskiego 217 (Zamawiający zastrzega możliwość zmiany budynku objętego monitorowaniem systemu alarmowego - w przypadku ew. zmiany lub likwidacji siedziby);
• Zapewnienie możliwości skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej (w odniesieniu do ww. budynków sądu), o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r. poz. 992), pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony, upoważnionych pracowników Zamawiającego lub w przypadku sygnalizacji systemu alarmowego;
• Termin realizacji usługi w zakresie głównym wynosi 12 miesięcy, na zasadach określonych w SWZ w rozdziale II. ust. 3.
Zakres usługi objęty opcją:
• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej i monitorowaniem systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 180;
• Poszczególne posterunki ochrony w budynku sądu przy ul. Wojska Polskiego 180 zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rozdział II ust. 1 załącznika nr 1 do SWZ);
• Zapewnienie możliwości skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej (w odniesieniu do budynku sądu przy ul. Wojska Polskiego 180), o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r. poz. 992), pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony, upoważnionych pracowników Zamawiającego lub w przypadku sygnalizacji systemu alarmowego;
• Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego polegać będzie na zwiększeniu przedmiotu zamówienia, tj. obsadzeniu i uruchomieniu posterunków ochrony (określonych w załączniku nr 1 do SWZ) w nowej siedzibie sądu przy ul. Wojska Polskiego 180, a co za tym idzie, zwiększeniu łącznej liczby posterunków ochrony w ramach części I przedmiotu zamówienia;
• Zasady skorzystania z opcji zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w SWZ, załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiot zamówienia) oraz załączniku nr 5A do SWZ (projektowane postanowienia umowy dot. części I przedmiotu zamówienia). Rozpoczęcie realizacji usługi w zakresie objętym opcją będzie zależne od okoliczności faktycznych polegających na oddaniu nowego budynku przy ul. Wojska Polskiego 180 do użytkowania (po otrzymaniu go przez Zamawiającego od inwestora);
• Termin realizacji usługi w zakresie objętym opcją wyniesie od 6 (minimalnie) do 12 miesięcy (maksymalnie), na zasadach określonych w SWZ w rozdziale II ust. 3.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów (w podziale na części przedmiotu zamówienia), określone zostały w załącznikach nr 5A i 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 1562740,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:Zakres główny usługi:
• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej i monitorowaniem systemu alarmowego w poniżej wymienionych budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi:
- w budynku sądu przy ul. Kopcińskiego 56 - budynek A,
- w budynku sądu przy ul. Kopcińskiego 56 - budynek B,
- w budynku sądu przy ul. Pomorskiej 37;
• Poszczególne posterunki ochrony w budynkach sądu przy ul. Kopcińskiego 56 (budynek A i B) i ul. Pomorskiej 37 zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rozdział II ust. 1 załącznika nr 1 do SWZ);
• Zapewnienie możliwości skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej (w odniesieniu do ww. budynków sądu), o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r. poz. 992), pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony, upoważnionych pracowników Zamawiającego lub w przypadku sygnalizacji systemu alarmowego;
• Termin realizacji usługi w zakresie głównym wynosi 12 miesięcy, na zasadach określonych w SWZ w rozdziale II. ust. 3.
Zakres usługi objęty opcją:
• Świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia wraz z obsługą i nadzorem nad środkami ochrony elektronicznej i monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi przy ul. Pomorskiej 21 (lewa i prawa oficyna);
• Poszczególne posterunki ochrony w budynkach sądu przy ul. Pomorskiej 21 (lewa i prawa oficyna) zostały wskazane w załączniku nr 1 do SWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rozdział II ust. 1 załącznika nr 1 do SWZ);
• Zapewnienie możliwości skorzystania w każdym czasie z pomocy grupy interwencyjnej (w odniesieniu do ww. budynków sądu), o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r. poz. 992), pozostającej w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony, upoważnionych pracowników Zamawiającego lub w przypadku sygnalizacji systemu alarmowego;
• Skorzystanie z opcji przez Zamawiającego polegać będzie na zmniejszeniu przedmiotu zamówienia, tj. rezygnacji z uprzednio obsadzonych posterunków ochrony (określonych w załączniku nr 1 do SWZ) w budynkach sądu przy ul. Pomorskiej 21 (lewa i prawa oficyna), a co za tym idzie, zmniejszeniu łącznej liczby posterunków ochrony w ramach części II przedmiotu zamówienia;
• Zasady skorzystania z opcji zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w SWZ, załączniku nr 1 do SWZ (szczegółowy opis przedmiot zamówienia) oraz załączniku nr 5B do SWZ (projektowane postanowienia umowy dot. części II przedmiotu zamówienia). Zakończenie realizacji usługi w zakresie objętym opcją będzie zależne od okoliczności faktycznych polegających na dokonaniu pełnej przeprowadzki Zamawiającego z obiektów przy ul. Pomorskiej 21 do nowej siedziby przy ul. Wojska Polskiego 180 w Łodzi;
• Termin realizacji usługi w zakresie objętym opcją wyniesie od 6 (minimalnie) do 12 miesięcy (maksymalnie), na zasadach określonych w SWZ w rozdziale II ust. 3.
Szczegółowy opis, zakres, sposób i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ, który stanowi integralną część SWZ. Projektowane postanowienia umów w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści poszczególnych umów (w podziale na części przedmiotu zamówienia), określone zostały w załącznikach nr 5B i 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
98341120-2 - Usługi portierskie
4.5.5.) Wartość części: 1733374,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1646784,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1989451,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1646784,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364414745
7.3.3) Ulica: ul. Trybunalska 21
7.3.4) Miejscowość: Kruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1646784,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1833936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3022840,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1833936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364414745
7.3.3) Ulica: ul. Trybunalska 21
7.3.4) Miejscowość: Kruszów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MM SERVICE MONITORING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1833936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa przenośnych kontenerów.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych gwarancyjnych oraz badań technicznych samochodów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- DZP.26.141.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Malowanie i remont wybranych pomieszczeń w Domach Studenckich Politechniki Łódzkiej
- Dostawa fartuchów, osłon na tarczycę oraz okularów ochronnych dla Bloków Operacyjnych SP ZOZ CSK UM w Łodzi - CKD II
- 16 sztuk stacji roboczych wraz z monitorami wykorzystywane do: projektowania graficznego, obliczeń, symulacji zjawisk oraz wirtualizacji
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Łasku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej wyposażenia i budynku Szkoły Podstawowej nr 52 im. Marii Konopnickiej w Lublinie na rok 2025
- Ochrona osób i mienia podczas trwania imprez sportowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie w 2025 roku - Etap II.
- Świadczenie kompleksowych usług całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gdańskim
- Usługa w zakresie pełnienia całodobowej ochrony na terenie Szpitala
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.