eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynOBO 2025 Osiedle Zielona Górka: "Budowa drogi i oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: „Budowa drogi i oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: „Budowa drogi i oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e988330f-47c7-4fc6-9ecf-0589d749283f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380711

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.37.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego o nawierzchni mineralnej od ul. Czereśniowej do Morwowej.
Działki na których planuje się wykonanie ciągu pieszego łączącego ul. Czereśniową z ul. Morwową są niezagospodarowane i porośnięte krzewami i nielicznymi drzewami. Ciąg pieszy łączący ul. Czereśniową (odc.B) z ulicą Morwową zaprojektowano o szerokości 1,5 m i nawierzchni z kruszywa łamanego. W miejscach występowania systemów korzeniowych istniejących drzew nawierzchnię z kruszywa wykonać o gr. 10 cm i ograniczyć obrzeżem typu „eko-bord”. Pozostałe odcinki ciągu pieszego ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm. Z uwagi na obwody drzew do wycinki i powierzchnię krzewów na wycinkę nie jest wymagane uzyskanie decyzji. Tereny przyległe do projektowanych nawierzchni zahumusować na gr 10 cm i obsiać trawą.
Konstrukcja ciągu pieszego:
• nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C90/3 stabilizowana mechanicznie: 15 cm,
• geowłóknina separacyjna min. 300 g/m2
• ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej o CBR ≥20%: 15 cm
• geowłóknina separacyjna min. 300 g/m2
• podłoże gruntowe G4, E2 = min 25 MPa
Konstrukcja ciągu pieszego w obrębie systemu korzeniowego drzew:
• nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 z kruszywem C90/3 stabilizowana mechanicznie: 10 cm,
• geowłóknina separacyjna min. 300 g/m2
• podłoże gruntowe G4, E2 = min 25 MPa
Stwierdzono konieczność wymiany 3 włazów na studniach o rzędnych: 140,46/138,77 oraz 140,78/138,60. Stosować włazy żeliwne klasy D400 z żeliwa szarego bez uszczelek z pokrywa żebrowaną o masie min 90 kg. Wymieniane włazy, również te zlokalizowane poza projektowanymi nawierzchniami, a przysypane gruntem w stanie istniejącym należy wyregulować wysokościowo wg standardów PWiK Sp. z o.o.
W ramach prawa opcji zamówienia planuje się wykonie odwodnienia projektowanych nawierzchni poprzez budowę dwóch wpustów z przykanalikami z włączeniem do istniejących studni kanalizacji deszczowej Di1 i Di2. Projektuje się dwa przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PVC-U o średnicach: Ø200 o łącznej długości ok. 9,1m. Wody opadowe i roztopowe będą zbierane przez projektowane wpusty uliczne osadzone na studniach betonowych Ø500 z osadnikiem. Następnie spływ kierowany będzie do istniejących studni rewizyjnych z osadnikiem Di1 i Di2. Przykanaliki należy wykonać z minimalnym spadkiem 2%. Projektuje się wpusty uliczne o średnicy studzienki wpustowej DN500 z osadnikiem głębokości h=1,0m i koszami na nieczystości. Studnie wpustowe wykonać z elementów z betonu C35/45 wodoszczelnego W-8, mało nasiąkliwego nW≤4%, mrozoodpornego F-150, o klasie ekspozycji XF3, z ograniczeniem głębokości penetracji wody pod ciśnieniem do 50mm. Kraty wpustowe zaprojektowano jako żeliwne klasy D400 z zawiasem i ryglem, wg PN/EN 124-2000, h=15cm. Należy stosować wpusty z kołnierzami bez wycięć. Nie dopuszcza się stosowania wpustów krawężnikowych. Rzędne góry studni rewizyjnych i wpustów ulicznych dostosować do projektowanych rzędnych w miejscu posadowienia.
Rury obsypywać żwirem, piaskiem lub mieszaniną piasku i żwiru. Wymagany wskaźnik zagęszczenia wynosi min. Is = 0,98 pod nawierzchniami nieprzeznaczonymi dla ruchu pojazdów, oraz min. Is = 1,0 pod nawierzchniami przeznaczonymi dla ruchu pojazdów.
Po wykonaniu odcinka lub całości prac montażowych, należy zgłosić do gestora rurociągi w stanie odkrytym do odbioru technicznego. Po zmontowaniu kolektorów grawitacyjnych, przed odbiorem końcowym, należy przeprowadzić inspekcję kanałową TV wszystkich kolektorów, a wyniki inspekcji przekazać Inwestorowi na płycie CD. Przed przystąpieniem do robót powiadomić wszystkich gestorów uzbrojenia podziemnego i nadziemnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ (dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273429,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391552456

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.