Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00239353/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00250903/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-28
- 2025/BZP 00369288/01 - Wynik z dnia 2025-08-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy: staplerów, instrumentów do zakładania szwu kapciuchowego, ładunków do staplerów, trokarów, aparatury do operacji laparoskopowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313408
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Szpitalna 13
1.4.2.) Miejscowość: Tarnów
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: 14 631 03 41
1.4.8.) Numer faksu: 14 631 03 37
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ssz.tar.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ssz.tar.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380683
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00369288
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2025/BZP 00019024/19/P
Po zmianie:
2025/BZP 00019024/20/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
27380,93
Po zmianie:
27380,91
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
17228,78
Po zmianie:
17228,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
14484,05
Po zmianie:
14423,46
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3. Wartość zamówienia Przed zmianą:
5795,48
Po zmianie:
72382,93
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
11009,88
Po zmianie:
11009,87
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
11009,88
Po zmianie:
11009,87
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 3) Przed zmianą:
11009,88
Po zmianie:
11009,87
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
11009,88
Po zmianie:
11009,87
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 4) Przed zmianą:
2025-07-11
Po zmianie:
2025-07-10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy (Informacje dotyczące umowy dla części nr 5) Przed zmianą:
2025-07-11
Po zmianie:
2025-07-10
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miasta Tarnowa - POWTÓRNE POSTĘPOWANIE
- Zakup benzyny oraz oleju napędowego dla potrzeb pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnowie
- Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej nr 201492K w km od 0+428,00 do km 0+766,36 z wyłączeniem odcinka w km od 0+609,50 do 0+656,50 polegająca na budowie chodnika w m. Koszyce Małe, Gm. Tarnów - etap I
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych w okresie 02.01.2026 - 22.12.2026 z terenu miasta Tarnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu
- Zakup wielozadaniowych pojazdów do ewakuacji osób ze szczególnymi potrzebami np. osób leżących, osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - ambulanse typu A2 4x4
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów administrowanych przez Tarnowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. W Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





