eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDZP.261.7.2022 Wymiana konstrukcji zadaszenia aluminiowo - szklanego na dachu basenu przy ul. Jedności 4 w Koszalinie w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.261.7.2022 Wymiana konstrukcji zadaszenia aluminiowo – szklanego na dachu basenu przy ul. Jedności 4 w Koszalinie w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947216008

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b3b6d00-2dcf-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZP.261.7.2022 Wymiana konstrukcji zadaszenia aluminiowo – szklanego na dachu basenu przy ul. Jedności 4 w Koszalinie w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b3b6d00-2dcf-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336060/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
2.1. Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej oraz:
a) wykonanie innych opracowań, niezbędnych do realizacji prac i zatwierdzenia dokumentacji (jeśli to konieczne),
b) uzyskanie w imieniu ZAMAWIAJĄCEGO wszystkich niezbędnych dla zaprojektowania i uzyskania pozwolenia na budowę / dokonania zgłoszenia robót, uzgodnień, sprawdzeń, pozwoleń i decyzji administracyjnych, pozwalających na rozpoczęcie robót budowlanych (jeśli będą wymagane),
2.2. wymiana konstrukcji zadaszenia aluminiowo – szklanego na dachu basenu na podstawie opracowanej przez WYKONAWCĘ i zatwierdzonej przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentacji, z wykonaniem wszelkich prac i czynności niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania obiektu,
2.3. przedłożenie ZAMAWIAJĄCEMU kompletnej dokumentacji powykonawczej, wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (lub braku sprzeciwu wobec przystąpienia do użytkowania) – jeśli taka decyzja będzie wynikać z pozwolenia na budowę (jeżeli konieczne jest uzyskanie pozwolenia na użytkowanie),
2.4. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261910-6 - Naprawa dachów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Gmina Miasto Koszalin, zlecając umową nr 13/KS-I/KF/2022 z dnia 15.07.2022 r. Zarządowi Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac modernizacyjnych przeszklenia dachowego nad basenem sportowym, zabezpieczyła środki w budżecie Miasta na 2022 r. w wysokości 400.000,00 zł.
W dniu 23.09.2022 r., po dokonaniu otwarcia jedynej oferty złożonej w postępowaniu, okazało się, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą ZAMAWIAJĄCY zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie zwrócił się w dniu 26.09.2022 r. do Prezydenta Miasta Koszalina z wnioskiem o zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie w/w postępowania z obecnej kwoty 400.000,00 zł do kwoty 602.700,00 zł stanowiącej cenę zaoferowaną przez jedynego oferenta.
W dniu 28.09.2022 r. Zarząd Obiektów Sportowych Sp. z o.o. w Koszalinie został poinformowany, że nie ma możliwości dokonania wnioskowanego zwiększenia środków finansowych z powodu ograniczonych możliwości finansowych budżetu Miasta i panującej sytuacji gospodarczo – ekonomicznej.
Biorąc powyższe pod uwagę ZAMAWIAJĄCY postanawia unieważnić prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.