Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00317193/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1A i 3A przy ul. Lechickiej 3
w Koszalinie, na jeden samodzielny lokal mieszkalny wraz z przebudową instalacji gazowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943409100
1.5.8.) Numer faksu: 943409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f411c1d3-9c7e-4740-8bc4-88740f118c651.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1A i 3A przy ul. Lechickiej 3w Koszalinie, na jeden samodzielny lokal mieszkalny wraz z przebudową instalacji gazowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f411c1d3-9c7e-4740-8bc4-88740f118c65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069375/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa lokali 1A i 3A na jeden samodzielny lokal wraz z instalacją gazową w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Lechickiej 3 w Koszalinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00317193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.11.2025.AC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 433688,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa lokali mieszkalnych nr 1A i 3A przy ul. Lechickiej 3 w Koszalinie, na jeden samodzielny lokal mieszkalny wraz z przebudową instalacji gazowej dla potrzeb tego lokalu.
Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość. Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to ograniczeniem konkurencji albo nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. W postępowaniach na roboty budowlane, prowadzonych przez Zamawiającego, zawsze biorą udział wykonawcy należący do sektora małych i średnich firm.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja stanowiąca załączniki do SWZ:
Załącznik nr 9 - Wzór umowy;
Załącznik nr 10 - Projekt zagospodarowania terenu;
Załącznik nr 11 - Projekt techniczny budowlany;
Załącznik nr 12 - Projekt techniczny sanitarny;
Załącznik nr 13 - Specyfikacja techniczna sanitarna;
Załącznik nr 14 - Projekt techniczny elektryczny;
Załącznik nr 15 - Specyfikacja techniczna elektryczna;
Załącznik nr 16 - Pozwolenie na budowę;
Załącznik nr 17 - Postanowienie ZWKZ;
Załącznik nr 18 - Kosztorys zerowy budowlany 8% VAT;
Załącznik nr 19 - Kosztorys zerowy budowlany 23% VAT;
Załącznik nr 20 - Kosztorys zerowy sanitarny;
Załącznik nr 21 - Kosztorys zerowy elektryczny.
Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji.
Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp w zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane, elektryczne i sanitarne), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 277 ze zm).
Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2024 r. poz. 1773) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 468 383,22 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447140,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504870,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447140,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MAKSBUD” Zakład Remontowo-Budowlany Paweł Maksymiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331388746
7.3.3) Ulica: Lechicka 58C
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-845
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MAKSBUD" ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY PAWEŁ MAKSYMIUK
jakie przetargi wygrała firma
"MAKSBUD" ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY PAWEŁ MAKSYMIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447140,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą urządzeń do ich magazynowania
- Usługa ochrony mienia i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2026 roku o kodzie 19 12 10 z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
- Sprzątania pomieszczeń oraz utrzymania należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42.
- Wykonanie przeglądu drzew przeznaczonych do wycinki pod inwestycję: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 151 na odcinku Recz - Choszczno
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





