eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › "Modernizacja oczyszczalni ścieków Moszczenica" w formule zaprojektuj i wybuduj Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja oczyszczalni ścieków Moszczenica”
w formule zaprojektuj i wybuduj

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00

1.5.8.) Numer faksu: 18 354 10 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja oczyszczalni ścieków Moszczenica”
w formule zaprojektuj i wybuduj

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-379820b5-fdd9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oczyszczalni ścieków Moszczenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243931/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.70.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5654200,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana
2. Przedmiotem zamówienia pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków Moszczenica” w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.

3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie komunalnej oczyszczalni ścieków w Moszczenicy wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oczyszczalni o przepustowości 600 m3/d dla 6000 RLM. Zamawiający przewiduje realizację zadania okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy, w następującym zakresie :
1) przygotowanie dokumentacji projektowej na modernizację oczyszczalni ścieków Moszczenica” w formule zaprojektuj i wybuduj.

2) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową w zakresie - wykonanie i uruchomienie komunalnej oczyszczalni ścieków w Moszczenicy wraz z dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oczyszczalni o przepustowości 600 m3/d dla 6000 RLM

4. W ramach inwestycji zostanie zrealizowana nowa oczyszczalnia, która zastąpi istniejącą wyeksploatowaną oczyszczalnię w miejscowości Moszczenica. Inwestycja obejmuje roboty budowlane i wyposażenie, w tym m. in.: punkt zlewny, pompownię, sitopiaskownik, komorę BT, cyrkulacyjny reaktor biologiczny wykorzystujący osad czynny, system napowietrzania, osadnik wtórny liniowy, zagęstnik, prasę, ciek biostabilizacji, system pomiarów i automatyki. Przepływy dla oczyszczalni wyniosą odpowiednio: Qdśr+450[m3/d], Qdmax = 600 [m3/d], Qhśr = 18,75 [m3/h], Qhmax = 46,90 [m3/h].

5. Wymagania do dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym: projektu budowlanego, wykonawczego dla wszystkich wymaganych branż i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego na wylot i zrzut ścieków oczyszczonych oraz budowy drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków,
2) sporządzenie karty informacyjnej/ROŚ dla przedsięwzięcia polegającego na budowie oczyszczalni ścieków w m. Moszczenica wraz z uzyskaniem Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji.
3) sporządzenie projektów wykonawczych,
4) Zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia, Wykonawca opracuje i dostarczy w ramach niniejszego zamówienia dokumentację projektową zawierającą następujące elementy:
a) 7 egz. wielobranżowej Dokumentacji Budowlanej ( w wersji drukowanej) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub pendriv’e, opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Dz. U. z 2013 r. poz. 1129, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi normami, zawierającej między innymi:
• komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami
• aktualny operat geodezyjny właścicieli działek objętych projektem –wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną
• dokumentację geotechniczną posadowienia obiektów
• informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Powyższa dokumentacja powinna umożliwiać uzyskanie pozwolenia na budowę w zakresie budowy oczyszczalni ścieków objętej Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do przeglądu:
b) 3 egzemplarze w języku polskim wszystkich elementów projektów koncepcyjnych i części Projektu Budowlanego (opisy, obliczenia, rysunki, harmonogramy i in.).

Niezależnie od stanu prac projektowych i rysunków związanych z uzyskaniem Pozwolenia na Budowę, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkie elementy projektów wykonawczych, obliczenia, rysunki warsztatowe itp. wraz ze szczegółami dotyczącymi budowy i ukończenia elementów oczyszczalni.
Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej.
5. 5 egzemplarzy Dokumentacji Wykonawczej ( w wersji drukowanej) oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub pendriv’e, wszystkich niezbędnych branż umożliwiających prawidłową realizację inwestycji. Zamawiający wymagał będzie również przedłożenia do akceptacji projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji, w aspekcie ich zgodności z ustaleniami niniejszego Programu Funkcjonalno-Użytkowego i umowy.
6. Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że Dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno–budowlanymi, normami i wytycznymi oraz, że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
7. Całość dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę, poza egzemplarzami wydrukowanymi również w wersji elektronicznej na dysku CD lub pendriv’e.
8. Wersje elektroniczną dokumentacji projektowej należy wykonać z zastosowaniem następujących formatów elektronicznych:
1) Rysunki, schematy, diagramy – format PDF,
2) Opisy, zestawienia, specyfikacje – format PDF z możliwością kopiowania treści
9. Wykonawca - projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, aż do zakończenia okresu rękojmi i gwarancji za wady robót budowlanych. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz dokumentację powykonawczą w tym z pomiarem geodezyjnym z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej.

10. Ogólne wymagania dotyczące robót - Zamawiający wymaga, aby rozpoczęcie robót budowlanych było podjęte niezwłocznie po uzyskaniu przez Wykonawcę pozwolenia na budowę.
11. Wykonawca zapewni zawarcie umów ubezpieczeniowych i przyjmie ryzyko związane z nieprawidłowym działaniem w zakresie:
1) organizacji robót budowlanych,
2) zabezpieczenia interesów osób trzecich,
3) ochrony środowiska,
4) warunków bezpieczeństwa pracy,
5) warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego,
6) zabezpieczenia robót przed dostępem osób trzecich,
7) zabezpieczenia terenu robót od następstw związanych z budową.
12. obsługę geodezyjną,
13. wykonanie, na podstawie powyższych projektów robót budowlanych i montażowych wraz z zagospodarowaniem i urządzeniem terenu i doprowadzeniem energii elektrycznej do oczyszczalni ścieków oraz wykonaniem/adaptacją kanału odprowadzającego ścieki i wylot ścieków kierowanych do rzeki Moszczanka, drogi dojazdowej do oczyszczalni ścieków wraz ze zjazdem z drogi głównej oraz odtworzeń po robotach budowlanych.
14. kompletację, dostawę i montaż maszyn, urządzeń, instalacji i wyposażenia,
15. przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie wszystkich wymaganych dokumentów związanych z oddaniem wybudowanej oczyszczalni do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
16. wykonanie rozruchu oczyszczalni,
17. dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
18. przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni,
19. opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
20. opłaty za nadzory obce, badania itp.,
21. inwentaryzację i dokumentację powykonawczą w tym geodezyjną,
22. wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych
23. znakowanie budynków i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie:
⸰ dróg ewakuacyjnych
⸰ lokalizacji sprzętu ppoż.
⸰ armatury, urządzeń, instalacji
⸰ miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji
⸰ informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji
24. Wykonawca zapewni sprawowanie Nadzoru Autorskiego przez projektantów wszystkich branż – autorów prac projektowych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane.
25. Nadzór sprawowany będzie w szczególności poprzez:
1) Kontrole zgodności wykonania robót z treścią projektów dokonywane przez projektantów – autorów, udokumentowane zostaną wpisem do Dziennika Budowy o stanie realizacji robót.
2) Weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów, załączone do dokumentacji powykonawczej.

26. Wykonanie badań czynników oddziaływania oczyszczalni ścieków na środowisko do odbioru końcowego i odbioru pogwarancyjnego.
27. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, oraz ogólnymi Warunkami PFU jak również postanowieniami Umowy.
28.Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w:
1) Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym zał. nr 12 do SWZ.
2) Ponadto należy również uwzględnić:
a) możliwość wykorzystania wybranej infrastruktury istniejącej oczyszczalni w ramach projektu,
b) zaopatrzenie w wodę może nastąpić z istniejącej studni lub wodociągów,
c) należy przewidzieć zabezpieczenie nowej oczyszczalni przed skutkami zmian klimatu w tym ewentualne wyniesienie infrastruktury ponad obecny teren,
d) w projekcie należy zabezpieczyć aby przeciążenia kanalizacji nie miały wpływu na skuteczność oczyszczania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6829280,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10516500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6829280,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REWOŚ Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP524-22-21-150

7.3.3) Ulica: ul. Czynszowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-417

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6829281,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.