eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Badań Akustycznych w Hali Głównej (budynek C-C1) zlokalizowanego na terenie Oddziału Śląskiego ITB przy Al. Korfantego 191 w Katowicach na działce nr 5/4



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Badań Akustycznych w Hali Głównej (budynek C-C1) zlokalizowanego na terenie Oddziału Śląskiego ITB przy Al. Korfantego 191 w Katowicach na działce nr 5/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Filtrowa 1

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-611

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380619

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00339352/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
4.3. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Utworzenie Laboratorium Badań Akustycznych w Hali Głównej (budynek C-C1) zlokalizowanego na terenie Oddziału Śląskiego Instytutu Techniki Budowlanej przy Al. Wojciecha Korfantego 191 w Katowicach na działce nr 5/4” przeprowadzona w tzw. formule „zaprojektuj i wybuduj’.
Zamówienie obejmuje łącznie:
• Opracowanie niezbędnych materiałów przedprojektowych (opinie, ekspertyzy, odstępstwa),
• Sporządzenie projektów budowlanego i wykonawczego.
• Uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III niniejszej SWZ.
Przedmiot umowy wykonany będzie w następujących etapach:
1. ETAP I –obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, zgodnie z pkt. 2.2.1.1 PFU, z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień z jednostkami branżowymi, pozwoleń, decyzji oraz skuteczne zgłoszenie robót budowlanych we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej,
2. ETAP II – wykonanie dokumentacji wykonawczej, wykonanie wszystkich robót objętych dokumentacją wykonawczą oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych, w tym dokumentacja powykonawcza.

Po zmianie:
4.3. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. „Utworzenie Laboratorium Badań Akustycznych w Hali Głównej (budynek C-C1) zlokalizowanego na terenie Oddziału Śląskiego Instytutu Techniki Budowlanej przy Al. Wojciecha Korfantego 191 w Katowicach na działce nr 5/4” przeprowadzona w tzw. formule „zaprojektuj i wybuduj’.
Zamówienie obejmuje łącznie:
• Opracowanie niezbędnych materiałów przedprojektowych (opinie, ekspertyzy, odstępstwa),
• Sporządzenie projektów budowlanego i wykonawczego.
• Uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
• Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale III niniejszej SWZ.
Przedmiot umowy wykonany będzie w następujących etapach:
Przedmiot umowy wykonany będzie w następujących etapach:
1) ETAP I –obejmuje wykonanie projektu budowlanego (z wyłączeniem projektu technicznego) wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, umożliwiającej realizację pełnego zakresu przedmiotowego zamówienia, poprzedzone uzyskaniem wszystkich wyma-ganych przepisami uzgodnień, opinii, warunków, raportów i decyzji administracyjnych wymaganych do wykonania w/w projektu budowlanego;
2) ETAP II – wykonanie projektu technicznego oraz projektów wykonawczych wszystkich branż w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych, projektów organizacji budowy i organizacji ruchu na terenie Zamawiającego, dla całego zakresu robót objętego przedmiotowym zamówieniem, wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją przygotowaną przez Wykonawcę w ramach ETAPU I i ETAPU II oraz sporządzenie operatu kolaudacyjnego wykonanych robót budowlanych, w tym dokumentacja powykonawcza.”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności, o ile umowa nie stanowi inaczej.
2. Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której został wybrany, możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okolicz-ności i w zakresie określonym poniżej:
1) W przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych roz-wiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmianę przepisów prawa – możliwa jest w szczególności zmiana: sposobu wykonania, rozwiązań technicznych lub materiałów termi-nu realizacji umowy lub Wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiany te stanowią konsekwen-cję zmiany przepisów.
2) Istotnych zmian w opisie przedmiotu zamówienia wynikających z potrzeb Zamawiające-go lub z ogólnego postępu technologicznego.
3) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumieć się zdarzenie zewnętrzne o charak-terze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy oko-liczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy lub jej części zgodnie z SWZ;
c) zaistniały odmienne od przyjętych w PFU warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych,
d) zaistniała konieczność skorygowania błędów lub wprowadzenia zmian w PFU,
e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub norm w zakresie mają-cym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron,
f) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożli-wiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej Umowy w celu jednoznacz-nej interpretacji jej zapisów przez Strony,
g) zmiana zakresu powierzonego Podwykonawcom,
h) zwłoki w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,
W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej w pkt 5 lit. a-e zmiana polegać będzie na uwzględnieniu konsekwencji występujących utrudnień w realizacji umowy, w szczególności może polegać na zmianie terminu w stopniu koniecznym do przezwyciężenia występujących utrudnień lub na zmianie wynagrodzenia w zakresie w jakim występujące okoliczności wpływają na ponoszone przez Wykonawcę koszty. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 5) lit. g), zmiana polegać będzie na określeniu nowego zakresu podwykonawstwa. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 5) lit. h), zmiana dotyczyć będzie przesunięcia terminu realizacji o czas odpowiadający okresowi w jakim występujące okoliczności wstrzymały możliwość realizacji robót.
3. W przypadku zajścia okoliczności uprawniających do zmiany umowy wskazanych zarówno w niniejszym paragrafie jak i w § 8, Zamawiający jest uprawniony do dokonania jednostronnego wyboru lub zastosowania obydwu podstaw do dokonania zmiany.
4. Strona występująca o zmiany postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany, w szczególności przed-stawić odpowiednie dokumenty, cenniki, wyliczenia.
5. W przypadku zmiany wynagrodzenia strony wezmą pod uwagę rzeczywisty wzrost lub spadek kosztów realizacji zamówienia wywołany okolicznościami opisanymi w niniejszym paragrafie.

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy, pod rygorem nieważności, o ile umowa nie stanowi inaczej.
2. Istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie której został wybrany, możliwa jest w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności i w zakresie określonym poniżej:1) W przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałów ze względu na zmianę przepisów prawa – możliwa jest w szczególności zmiana: sposobu wykonania, rozwiązań technicznych lub materiałów terminu realizacji umowy lub Wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiany te stanowią konsekwencję zmiany przepisów.2) Istotnych zmian w opisie przedmiotu zamówienia wynikających z potrzeb Zamawiające-go lub z ogólnego postępu technologicznego. Zmiana polegać będzie na uwzględnieniu w umowie konsekwencji zmian dokonanych w opisie przedmiotu zamówienia niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy, w szczególności może polegać na zmianie terminu w stopniu koniecznym do uwzględnienia z uwagi na dokonaną zmianę w opisie przedmiotu zamówienia lub na zmianie wynagrodzenia w zakresie w jakim zmiana w opisie przed-miotu zamówienia wpływa na ponoszone przez Wykonawcę koszty.3) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, przez którą, na potrzeby niniejszej Umowy rozumieć się zdarzenie zewnętrzne o charak-terze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy oko-liczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy lub jej części zgodnie z SWZ;c) zaistniały odmienne od przyjętych w PFU warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych,d) zaistniała konieczność skorygowania błędów lub wprowadzenia zmian w PFU,e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub norm w zakresie mają-cym wpływ na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron,
f) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,
g) zmiana zakresu powierzonego Podwykonawcom,h) zwłoki w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych powyżej w pkt 5 lit. a-e zmiana polegać będzie na uwzględnieniu konsekwencji występujących utrudnień w realizacji umowy, w szczególności może polegać na zmianie terminu w stopniu koniecznym do przezwyciężenia występujących utrudnień lub na zmianie wynagrodzenia w zakresie w jakim występujące okoliczności wpływają na ponoszone przez Wykonawcę koszty. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 5) lit. g), zmiana polegać będzie na określeniu nowego zakresu podwykonawstwa. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 5) lit. h), zmiana dotyczyć będzie przesunięcia terminu realizacji o czas odpowiadający okresowi w jakim występujące okoliczności wstrzymały możliwość realizacji robót.
Z uwagi na ograniczony dostęp znaków - rodzaj i zakres zmian zgodnie z par. 17 i 18 IPU oraz zmian dokonanych w piśmie nr 4.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.