Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN "Czyste Środowisko"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052117204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białostocka 7
1.5.2.) Miejscowość: Wasilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-010
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pn@pzpu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czystesrodowisko.ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b9022dd-22a4-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b9022dd-22a4-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380598
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237853/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.3 Wagi do ważenia pojazdów ciężarowych
1.1.1 Rozbudowa PSZOK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.271.4.2024.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2629000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I - PSZOK1) Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pogorzałkach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1a
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2409000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część II – Wagi1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż trzech nowych wag samochodowych i jedenastu zewnętrznych koszy do segregacji śmieci zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42923000-2 - Maszyny ważące i wagi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty
do ww. ceny oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem złożonych ofert zamawiający na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowania o udzielenia zamówienia
w powyższych częściach postępowania.
INNE PRZETARGI WASILKÓW
- Budowa wielorodzinnych budynków komunalnych przy ul. Piaskowej w Wasilkowie
- UTWORZENIE WASILKOWSKIEGO CENTRUM SPRAW SPOŁECZNYCH POPRZEZ PRZEBUDOWĘ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W WASILKOWIE
więcej: przetargi WASILKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie projektów sieci wodociągowych na terenie części sołectw Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- "Odbudowa zasobów wodnych i poprawa stanu hydrologicznego zlewni rzeki Warcicy, poprzez jej zasilanie wodami rzeki Warty" - aktualizacja dokumentacji projektowej.
- Utworzenie 10 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 1 w żłobku "ZŁOTE RYBKI" w Rybczewice Drugie 119A, 21-065 Rybczewice
- Opracowanie wielobranżowej dok.projektowo-kosztorysowej "Budowa budynku komunalnego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami, garażem podziemnym w rej. ul Komorska, Łukowska, Kawcza w W-wa".
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Dostawa i montaż czujek dymu stanowiąca modernizację systemu sygnalizacji pożarowej w I Oddziale ZUS w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.