Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274889/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00290571/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa „Flowpark na Porembie” w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0033
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,201396,f26152e3fcfec0b22dcfe3c7f8b0179f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa „Flowpark na Porembie” w ramach ZBO edycja XI - wniosek P00332.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-568dee0d-7da5-4b7b-8326-4025a02c9578
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028878/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 ZBO P0033 Flowpark na Porembie (duży zestaw street workout tj. urządzenie składające się z przyrządów: zjeżdżalni, drabinek do wspinania i dźwigania, rur strażackich.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2025.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115238,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa “Flowpark na Porembie” w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, edycja XI - wniosek P0033”
Budowa realizowana będzie na międzyosiedlowym terenie zielonym zlokalizowanym u zbiegu ulic Stanisława Struzika i Jana Pyki w Zabrzu (dz. ewid. nr 2826/95 i 96). Zamawiający oświadcza, że dysponuje ww. nieruchomością na cele budowlane.
Zakres zadania obejmuje m.in.:
a) przygotowanie podłoża pod nawierzchnię bezpieczną z mat przerostowych,
b) wykonanie nawierzchni amortyzującej upadki z gumowych mat przerostowych,
c) budowę dojścia od strony ul. Stanisława Struzika wykonanego z gumowych mat przerostowych,
d) montaż urządzeń do ćwiczeń:
• duży zestaw treningowy „street workout”,
• „ławka pozioma i ukośna”,
• „niska drabinka pozioma”,
e) montaż infrastruktury towarzyszącej:
• ławka stalowa bez oparcia (wandaloodporna),
• kosz na śmieci,
f) prace naprawcze trawnika, utylizacja nadmiaru ziemi,
g) dostawę i montaż tablicy z regulaminem oraz tablicy informującej dot. realizacji inwestycji w ramach ZBO.
Przedmiot umowy obejmuje również:
a) organizację placu i zaplecza budowy (socjalnego i magazynowego),
b) opracowanie planu BIOZ,
c) zabezpieczenie terenu budowy i zapewnienie bezpieczeństwa osobom trzecim oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy,
d) ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej, za szkody wyrządzone osobom trzecim, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł przez cały okres realizacji przedmiotu umowy,
e) uzyskanie wymaganych zezwoleń, przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów, badań i odbiorów w tym odbiorów technicznych urządzeń przez odpowiednie służby wraz z dokonaniem stosownych opłat,
f) obsługę geodezyjną od pierwszego wytyczenia do wykonania szczegółowej dokumentacji powykonawczej geodezyjnej z naniesieniem na mapy w zasobie geodezyjnym miasta,
g) wywóz materiałów z rozbiórki do miejsca ich składowania i utylizacji wraz z uiszczeniem wymaganych opłat. Dowód dokonania opłat lub dokument potwierdzający inny legalny sposób zagospodarowania w/w materiałów należy przedłożyć do protokołu odbioru danego zakresu robót,
h) wykonanie dokumentacji zdjęciowej inwestycji od momentu przekazania placu budowy do dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Dokumentacja między innymi będzie stanowiła materiał dowodowy w przypadku zaistnienia sytuacji spornych w trakcie realizacji przedmiotu umowy i w okresie gwarancyjnym. Dokumentacja zdjęciowa zostanie przekazana Zamawiającemu wraz z dokumentami do odbioru końcowego w formie elektronicznej (na płycie CD lub pendrive),
i) uzgodnienie robót: z Wydziałem Infrastruktury Miejskiej i Transportu Lokalnego UM Zabrze,
j) przedłożenie Zamawiającemu na etapie realizacji inwestycji dokumentów potwierdzających wymagane parametry wyposażenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: dla sprzętu: karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych, aktualne świadectwa, certyfikaty bezpieczeństwa, deklarację zgodności CE (jeżeli podlegają oznakowaniu CE), atesty i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wszelkich wymogów norm określonych obowiązującym prawem i potwierdzających dopuszczenie do użytku.
k) zapewnienie odbioru zrealizowanego obiektu (odbiór prac lub inspekcja) przez jednostkę certyfikacyjną posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji – odbiór zakończony uzyskaniem certyfikatu zgodności z normą PN-EN 16630:2015-06E (lub równoważną).
W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane dokumentacją projektową oraz materiałami załączonymi do ogłoszenia przetargu dostawy, roboty budowlane i instalacyjne oraz usługi niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlowParks Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783154141
7.3.3) Ulica: ul. Organki 2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-990
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy oraz zgłosić Zamawiającemu zakończenie robót i gotowość do odbioru końcowego w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA RESPIRATORA
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2026 r. na część 6" I półrocze
- Motorikpark-ścieżka przeszkód zręcznościowych dla młodzieży i dorosłych w Parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów - w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, edycja XI-wniosek P0036
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości będących własnością MGW w Zabrzu z obiektów niezamieszkałych z lokalizacji Zamawiającego na terenie Zabrza - 2 zadania
- "Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody na potrzeby realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa cystern na podwoziu tandemowym do transportu i dystrybucji wody pitnej dla Miasta Zabrze w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Remont chodnika w rejonie budynku 4A - Rehabilitacja, na terenie Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego DPS w Łodzi
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Remont pomieszczeń i ciągu komunikacyjnego w budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.