eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321312432

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 94

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 598109252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpk@gpk.postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a92493d9-2218-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 3 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka wodno-ściekowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a92493d9-2218-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307250

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6100000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4959349,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie robót branży drogowej należy wykonać:
Wykonanie robót ziemnych. Urobek pochodzący z robót ziemnych Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 1,5 km od placu budowy. Po zakończonych pracach miejsce wywozu urobku należy rozplantować u uporządkować.
Wszystkie drzewa przeznaczone do wycinki zostały już usunięte przez Zamawiającego natomiast karpiny zostaną usunięte przez Zamawiającego na etapie rozpoczęcia robót ziemnych przez Wykonawcę robót. W związku z powyższym do wyceny nie należy przyjmować usunięcia karpin, drzew ani dłużycy.
Zamawiający dokona demontażu nawierzchni z płytek chodnikowych, kostki brukowej betonowej oraz płyt betonowych i obrzeży betonowych – nawierzchni chodników i zjazdów natomiast do oferty Wykonawca zobowiązany jest skalkulować pozostałe niezbędne roboty rozbiórkowe w celu realizacji zadania. Zamawiający dokona również demontażu oznakowania pionowego.
Wykonanie stałej organizacji ruchu. Dodatkowo Wykonawca ustawi niezbędne oznakowanie na czas prowadzenia robót budowlanych
Wykonanie warstw konstrukcyjnych.
Wykonanie nawierzchni jezdni, ciągów pieszych, pieszo – rowerowych oraz miejsc postojowych zgodnie z dokumentacja projektową.
Montaż tablic informacyjnych płyty kompozytowej wzmocnionej blachą wraz z metalowym stelażem (2 szt.) o wymiarach min. 80x120 cm – wzór (napis) tablicy oraz miejsce ustawienia zostanie przekazany Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.
Wykonanie robót wykończeniowych w zakresie humusowania terenów zielonych. W miejscach projektowanych nasadzeń teren należy wyhumusować natomiast nasadzenia wykonane zostaną w późniejszym czasie na podstawie odrębnego postępowania. Pozostałe tereny zielone obsiać trawą po zakończeniu prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 4500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania należy wykonać :
Przebudowę szafy sterowniczej oświetlenia drogowego;
Budowę kablowych linii 0,4 kV zasilających latarnie oświetleniowe na odcinku od szafy oświetleniowej SO – OS 63 i SO – OS29
Budowę oświetlenia z oprawami LED. Zgodnie z zapisami dok projektowej oprawy oświetleniowe muszą posiadać możliwość programowania mocy świetlnej.
Usunięcie kolizji linii kablowych.
Demontaż istniejącego oświetlenia drogowego stanowiącego własność Energa Oświetlenie zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi. Z uwagi na częściową realizację zadania w miejscu projektowanej lampy OS29 istniejące oświetlenie drogowe należy połączyć z oświetleniem nowoprojektowanym.
Budowę kanału technologicznego wraz ze studniami zasobnikowymi SKR-1 i SK – 2 na odcinku od studni SKR-1 (13) do SK-2 (25)
Montaż kabli miedzianych, koncentrycznych i światłowodowych
Usunięcie kolizji teletechnicznej sieci stanowiącej własność Orange Polska oraz sieci RPC stanowiącej własność Gminy Postomino zgodnie z dok. projektową i warunkami technicznymi wydanymi przez zarządców sieci.
Zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej rurami osłonowymi – zgodnie z dok. proj.
Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 700000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania należy wykonać :
Budowę odcinka sieci kanalizacji deszczowej na odcinku przebudowywanej drogi od miejsca włączenia do projektowanego odcinka kanalizacji deszczowej na odcinku Dproj.1 - D11 oraz Dproj2. – D36 wraz z projektowanymi wpustami drogowymi.
W celu odprowadzenia wód deszczowych od odbiornika należy wykonać separator wód deszczowych wraz z kolektorem deszczowym na odcinku leśnym i wylotem do Kanału Głownickiego zgodnie z dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 900000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850687,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850687,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850687,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTRAX SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990693888

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 10

7.3.4) Miejscowość: Sławno

7.3.5) Kod pocztowy: 76-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850687,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 980000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2002000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 980000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana "LIDER" Mateusz Rąpalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990489981

7.3.3) Ulica: Złakowo 18a

7.3.4) Miejscowość: Złakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-113

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 980000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.