Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00333670/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 07 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.lonska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,134229,d0b103bc5651292b4f6c89973bb782a8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da0440d5-26d7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044726/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości, w ramach zadań własnych Gminy Sosnowiec
1.3.37 Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości, w ramach zadań z zakresu administracji rządowej
1.3.38 Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych i użytkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333670
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.53.2023.JŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa Część 1 Zamówienia – „Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości, w ramach zadań własnych Gminy Sosnowiec”;2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego zleceń zamówienia w obrębie pozycji tabeli Wycena Przedmiotu Zamówienia (zawierającej wykaz cen jednostkowych) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty na jaką zostanie podpisana umowa (dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia).
3.Operaty szacunkowe winny zostać sporządzone zgodnie z obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 555) oraz innymi przepisami szczegółowymi.
4.Operaty szacunkowe winny zawierać m.in. szczegółowy opis przedmiotowej nieruchomości, z opisem budynków, uzasadnieniem wyboru metody wyceny oraz dokumentację fotograficzną (dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia).
5.Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich dokumentów i materiałów niezbędnych dla sporządzenia wyceny (w szczególności wypisów z rejestru gruntów i budynków oraz map) na własny koszt.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od 1-3 zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 120223,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa Część 2 Zamówienia – „Wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości, w ramach zadań z zakresu administracji rządowej”;2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego zleceń zamówienia w obrębie pozycji tabeli Wycena Przedmiotu Zamówienia (zawierającej wykaz cen jednostkowych) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty na jaką zostanie podpisana umowa (dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia).
3.Operaty szacunkowe winny zostać sporządzone zgodnie z obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 555) oraz innymi przepisami szczegółowymi.
4.Operaty szacunkowe winny zawierać m.in. szczegółowy opis przedmiotowej nieruchomości, z opisem budynków, uzasadnieniem wyboru metody wyceny oraz dokumentację fotograficzną (dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia).
5.Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich dokumentów i materiałów niezbędnych dla sporządzenia wyceny (w szczególności wypisów z rejestru gruntów i budynków oraz map) na własny koszt.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od 1-3 zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 38603,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa Część 3 Zamówienia – „Wykonanie operatów szacunkowych lokali mieszkalnych i użytkowych”;2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu ilościowego zleceń zamówienia w obrębie pozycji tabeli Wycena Przedmiotu Zamówienia (zawierającej wykaz cen jednostkowych) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w ramach kwoty na jaką zostanie podpisana umowa (dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia).
3.Operaty szacunkowe winny zostać sporządzone zgodnie z obowiązującymi standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 555) oraz innymi przepisami szczegółowymi.
4.Operaty szacunkowe winny zawierać m.in. szczegółowy opis przedmiotowej nieruchomości, z opisem budynków, uzasadnieniem wyboru metody wyceny oraz dokumentację fotograficzną (dotyczy części nr 1, nr 2 i nr 3 zamówienia).
5.Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich dokumentów i materiałów niezbędnych dla sporządzenia wyceny (w szczególności wypisów z rejestru gruntów i budynków oraz map) na własny koszt.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części od 1-3 zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.5.) Wartość części: 348498,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181117,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów "SAS" Marek Mańka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441001322
7.3.3) Ulica: Wysoka 1a/104
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW "SAS" MAREK MAŃKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW "SAS" MAREK MAŃKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48954,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów "SAS" Marek Mańka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441001322
7.3.3) Ulica: Wysoka 1a/104
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW "SAS" MAREK MAŃKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW "SAS" MAREK MAŃKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474165,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektów "SAS" Marek Mańka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441001322
7.3.3) Ulica: Wysoka 1a/104
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW "SAS" MAREK MAŃKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW "SAS" MAREK MAŃKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
- Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do poziomego oznakowania dróg
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- "Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego (AMMS/INFOMEDICA) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św .Barbary w Sosnowcu"
- Dostawa i montaż urządzenia do rozrywania worków wraz z demontażem poprzedniego sprzętu.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca.
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 14 zadań.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.