Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219447/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00250394/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Turce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Turce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1d8e704-f21e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Przebudowa budynku OSP w miejscowości Turka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219447/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1923645,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Turce. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
1. Wymiary budynku;
- powierzchnia zabudowy 275,7m2,
- powierzchnia użytkowa 449,6m2,
- powierzchnia całkowita 493,7m2
- kubatura 2282 m3,
- wysokość 9,52m
- wymiary budynku 22,45x 12,68 m
- kondygnacje: budynek niski, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, dach dwuspadowy z lukarną, pokryty blachą,
- utwardzenie terenu wokół budynku 115,5m2,
- rozbiórka znacznej części istniejącego budynku w ramach planowanej przebudowy.
2. Zestawienie pomieszczeń:
Parter:
- wiatrołap i kl. schodowa 11,2 m2,
- winda 2,5 m2,
- komunikacja 7,2 m2,
- sala szkoleniowa 54,9 m2,
- wc 2,9 m2,
- pom. socjalne 7,4 m2,
- pom. archiwum 5,2 m2,
- pom. gospodarcze 2,5 m2,
- szatnia czysta 5,3 m2,
- prysznice 11,6 m2,
- szatnia brudna 7,8 m2,
- wc 1,7 m2,
- przedsionek 2,2 m2,
- garaż 110,1 m2,
Piętro:
- wiatrołap i kl. schodowa 14,2 m2,
- winda 2,5 m2,
- komunikacja 21,3 m2,
- pom. gospodarcze 1,2 m2,
- biblioteka 46,4 m2,
- wc męski 4,6 m2,
- wc damski 3,2 m2,
- pom. magazynowe 1,3 m2,
- pom. socjalne 4,9 m2,
- kuchnia 10,6 m2,
- zmywalnia 5 m2,
- świetlica 101,9 m2,
3. Instalacje budynku:
- kanalizacja sanitarna,
- wodociągowa,
- grzewczo-wentylacyjna,
- elektryczna (w tym: oświetleniowa, gniazd zasilających, ogrzewania, odgromowa, teletechniczna, fotowoltaiczna oraz przełożenie sieci energetycznej),
- dźwig osobowy (winda).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych oraz odtworzenie ewentualnych naruszonych punktów osnowy geodezyjnej;
- wykonawca ponosi również koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie.
5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3664557,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane i Wykończeniowe Paweł Cimek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 715 152 21 60
7.3.3) Ulica: Studzianki
7.3.4) Miejscowość: Zakrzówek
7.3.5) Kod pocztowy: 23-213
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont łazienek budynku A w Domu Pomocy Społecznej w Mierczycach 34"
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Wykonanie prac adaptacyjnych pomieszczeń edukacyjnych w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Przywidz
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Trzebina
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.