Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00321402/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGM
w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki otworowej w lokalach zarządzanych przez KZGMw budynkach Wspólnot Mieszkaniowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d839d2de-27a1-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wymiana stolarki otworowej w budynkach gminnych i lokalach gminnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych w ramach realizacji termomodernizacji oraz w lokalach użytkowych i mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00321402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.050.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 31382,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki otworowej (w ilości 16 sztuk) oraz wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w lokalach zarządzanych przez KZGM w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Grażyńskiego 74 w Katowicach.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- wymianie stolarki z PCV w ilości ok. 45,05 m²
- wymianie parapetów wewnętrznych PCV w ilości ok. 25,50 mb
- wymianie parapetów zewnętrznych (z blachy powlekanej) w ilości ok. 25,50 mb
Obmiary poszczególnych okien przewidzianych do wymiany pod wyżej wskazanym adresem podane są w szkicach.
2. Informacje istotne dla realizacji zamówienia:
1) Stolarka PCV montowana będzie w kolorze białym.
2) Zamawiający wymaga aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb zespolonych zastosowanych w stolarce PCV wynosił minimum U g ≤ 1,1W/m 2 K.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ,
2) przykładowe szkice okien stanowiące załącznik nr 5 do SWZ,
3) zestawienie adresowe stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4. Uwaga: Roboty będą prowadzone w lokalach zamieszkałych dlatego Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości w danym lokalu.
5. Parametry równoważności:
1) Jeżeli STWiORB, dokumentacja projektowa lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, masa jednostkowa, dopuszczalna rozpiętość i długość elementów, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych itp.),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w STWiORB, dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
6. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna):
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 8 ust. 3 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 4 do SWZ).
8. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45422100-2 - Stolarka drewniana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28265,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193138,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28265,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KSK MONT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793184072
7.3.3) Ulica: Głuszców 9,
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-668
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28265,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa robotów Kuka" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Przeprowadzenie szkolenia "Obsługa i programowanie sterowników PLC (Siemens)" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 m-cy dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki - Staszic, z podziałem na zadania.
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Iłłakowiczówny w Katowicach
- BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 937
- ZAKUP ODZIEŻY NA POTRZEBY ŚLĄSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KATOWICACH
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Dostawa i montaż stolarki aluminiowej dla inwestycji "Przebudowa budynku Uczelni PANS w Chełmie przy ul. Wojsławicka 8B"
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 3-5 we Wrocławiu
- Nadbudowa i rozbudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Rogowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.