Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00299463/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c9b81e7-5da6-47b1-994e-1313c62cf6071.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c9b81e7-5da6-47b1-994e-1313c62cf607
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00626026/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy pieczywa; Zadanie nr 2: dostawy wyrobów cukierniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy pieczywa obejmujące następujący asortyment: bułka grahamka – 51200 szt.; bułka kajzerka z makiem – 28000szt.; bułka kajzerka z sezamem – 28000 szt.; bułka wrocławska – 500szt.; bułka paryska – 50 szt.; drożdże – 100 kg; chleb baltonowski – 6500szt.; chleb tostowy – 200szt.; chleb słonecznikowy ciemny – 5600szt.; chleb razowy graham – 5100szt.; rogal maślany – 50szt.; bułka tarta – 1550kg; groszek ptysiowy – drobny – 10kg; ciasto francuskie – 10kg.Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.1. do SWZ – Asortyment
zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15898000-9 - Drożdże
4.5.5.) Wartość części: 91177,25 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy wyrobów cukierniczych obejmujące następujący asortyment: babka cytrynowa – 100kg; babka w czekoladzie – 420kg; babka drożdżowa – 25kg; babka piaskowa – 300kg; babka jogurtowa – 50kg; ciasto w-z – 20kg; ciastoczekoladowe z owocami – 20kg; biszkopt z galaretką – 20kg; rolada z bitą śmietaną – 135kg; makowiec – 60kg; keks – 40kg; sernik – 65kg; piernik – 30kg; jabłecznik – 155kg; placek drożdżowy – 250kg; tort śmietankowy – 15kg; pączki małe – 20kg; pączki – 3000szt.; drożdżówki – 20szt.; ciasto bankietowe – 40kg; ciastka – pierniczki – 20kg; faworki – 20kg; babeczki karmelowe – 50szt.; babeczki z kremem budyniowym – 50szt.; ciastka kokosanki – 20kg; baranek wielkanocny – 10kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.2. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 47852,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Żelek - Ciastkarnia - piekarnia i hurt artykułami spoż.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810709131
7.3.3) Ulica: Wolińska 21
7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44979,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56950,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44979,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Żelek - Ciastkarnia - piekarnia i hurt artykułami spoż.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810709131
7.3.3) Ulica: Wolińska 21
7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44979,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa gazów medycznych
- Rewitalizacja fontanny w parku im. Antoniego Szarmacha w dzielnicy Zachodniej Kołobrzegu w ramach projektu Budżet Obywatelski
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Serwis pogwarancyjny systemów informatycznych w Pracowni Diagnostyki Obrazowej, Laboratorium Mikrobiologicznego
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjno-reklamowych"
- Dostawa i montaż urządzeń do suchego masażu mechanicznego do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych produktów spożywczych w 10 pakietach
- Dostawy pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich i ciast
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Jednostki Wojskowej Nr 2286
- Dostawa artykułów spożywczych
- CUW.26.4.2025 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 "Słoneczne" w Białogardzie".
- DOSTAWA CHLEBA, BUŁEK I DROŻDŻY
więcej: Pieczywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.