eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2022-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ WSPR w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.pogotowie.bialystok.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f3742b-1f85-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015141/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa sprzątania pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344135/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EOP.332.20.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 438667,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 1 jest sprzątanie obiektów i pomieszczeń w Białymstoku (ul. Poleska 89 - 2450 m2; ul. Pogodna 22 - 942,3 m2; ul. Przędzalniana 29- 50,49 m2; ul. Wielkopolska 8 - 61,7 m2), Czarnej Białostockiej (58,6 m2), Michałowie (26,4 m2), Jeżewie Starym (67 m2), Zabłudowie (87,6 m2) i Łapach (230,6 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 345778,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 2 jest sprzątanie obiektów i pomieszczeń w Suchowoli (101,7 m2), Dąbrowie Białostockiej (87,45 m2) i Korycinie (31 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 22014,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 3 jest sprzątanie obiektu i pomieszczeń w Mońkach (170 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 16999,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 4 jest sprzątanie obiektów i pomieszczeń w Brańsku (74 m2) i Boćkach (60 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 13399,92 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 5 jest sprzątanie obiektów i pomieszczeń w Hajnówce (do kwietnia 2023r - 319 m2; od maja 2023r - 261,16 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 27768,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części 6 jest sprzątanie obiektów i pomieszczeń w Siemiatyczach (99,4 m2) i Drohiczynie (30,9 m2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 12705,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 539 560,51 zł brutto, w tym: - w części 1: 425.307,34 zł;
- w części 2: 27.078,40 zł;
- w części 3: 20.909,90 zł;
- w części 4: 16.481,90 zł;
- w części 5: 34.154,64 zł;
- w części 6: 15.628,33 zł.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 20 września 2022 r. o godzinie 11:00.
Najkorzystniejsze oferty złożone w niniejszym podstępowaniu opiewały na kwotę:
W Części 1 - 521 401,87 zł brutto (JARHEAD Sp. z. o. o., ul. Warszawska 43 lok. 3, Białystok)
• przekroczenie wynosi: 96 094,53 zł;
W Części 2 - 241 821,38 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 214 742,98 zł;
W Części 3 - 186 734,66 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 165 824,76 zł;
W Części 4 - 147 190,85 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 130 708,95 zł;
W Części 5 - 350 402,10 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 316 247,46 zł;
W Części 6 - 143 126,62 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 127 498,29 zł.

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w częściach 1 - 6. Zamawiający zatem unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną w każdej z sześciu części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć zaplanowanych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521401,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4502204,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 539 560,51 zł brutto, w tym: - w części 1: 425.307,34 zł;
- w części 2: 27.078,40 zł;
- w części 3: 20.909,90 zł;
- w części 4: 16.481,90 zł;
- w części 5: 34.154,64 zł;
- w części 6: 15.628,33 zł.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 20 września 2022 r. o godzinie 11:00.
Najkorzystniejsze oferty złożone w niniejszym podstępowaniu opiewały na kwotę:
W Części 1 - 521 401,87 zł brutto (JARHEAD Sp. z. o. o., ul. Warszawska 43 lok. 3, Białystok)
• przekroczenie wynosi: 96 094,53 zł;
W Części 2 - 241 821,38 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 214 742,98 zł;
W Części 3 - 186 734,66 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 165 824,76 zł;
W Części 4 - 147 190,85 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 130 708,95 zł;
W Części 5 - 350 402,10 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 316 247,46 zł;
W Części 6 - 143 126,62 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 127 498,29 zł.

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w częściach 1 - 6. Zamawiający zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną w każdej z sześciu części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć zaplanowanych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241821,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241821,38 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 539 560,51 zł brutto, w tym: - w części 1: 425.307,34 zł;
- w części 2: 27.078,40 zł;
- w części 3: 20.909,90 zł;
- w części 4: 16.481,90 zł;
- w części 5: 34.154,64 zł;
- w części 6: 15.628,33 zł.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 20 września 2022 r. o godzinie 11:00.
Najkorzystniejsze oferty złożone w niniejszym podstępowaniu opiewały na kwotę:
W Części 1 - 521 401,87 zł brutto (JARHEAD Sp. z. o. o., ul. Warszawska 43 lok. 3, Białystok)
• przekroczenie wynosi: 96 094,53 zł;
W Części 2 - 241 821,38 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 214 742,98 zł;
W Części 3 - 186 734,66 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 165 824,76 zł;
W Części 4 - 147 190,85 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 130 708,95 zł;
W Części 5 - 350 402,10 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 316 247,46 zł;
W Części 6 - 143 126,62 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 127 498,29 zł.

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w częściach 1 - 6. Zamawiający zatem unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną w każdej z sześciu części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć zaplanowanych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186734,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186734,66 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 539 560,51 zł brutto, w tym: - w części 1: 425.307,34 zł;
- w części 2: 27.078,40 zł;
- w części 3: 20.909,90 zł;
- w części 4: 16.481,90 zł;
- w części 5: 34.154,64 zł;
- w części 6: 15.628,33 zł.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 20 września 2022 r. o godzinie 11:00.
Najkorzystniejsze oferty złożone w niniejszym podstępowaniu opiewały na kwotę:
W Części 1 - 521 401,87 zł brutto (JARHEAD Sp. z. o. o., ul. Warszawska 43 lok. 3, Białystok)
• przekroczenie wynosi: 96 094,53 zł;
W Części 2 - 241 821,38 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 214 742,98 zł;
W Części 3 - 186 734,66 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 165 824,76 zł;
W Części 4 - 147 190,85 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 130 708,95 zł;
W Części 5 - 350 402,10 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 316 247,46 zł;
W Części 6 - 143 126,62 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 127 498,29 zł.

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w częściach 1 - 6. Zamawiający zatem unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną w każdej z sześciu części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć zaplanowanych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147190,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147190,85 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 539 560,51 zł brutto, w tym: - w części 1: 425.307,34 zł;
- w części 2: 27.078,40 zł;
- w części 3: 20.909,90 zł;
- w części 4: 16.481,90 zł;
- w części 5: 34.154,64 zł;
- w części 6: 15.628,33 zł.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 20 września 2022 r. o godzinie 11:00.
Najkorzystniejsze oferty złożone w niniejszym podstępowaniu opiewają na kwotę:
W Części 1 - 521 401,87 zł brutto (JARHEAD Sp. z. o. o., ul. Warszawska 43 lok. 3, Białystok)
• przekroczenie wynosi: 96 094,53 zł;
W Części 2 - 241 821,38 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 214 742,98 zł;
W Części 3 - 186 734,66 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 165 824,76 zł;
W Części 4 - 147 190,85 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 130 708,95 zł;
W Części 5 - 350 402,10 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 316 247,46 zł;
W Części 6 - 143 126,62 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 127 498,29 zł.

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w częściach 1 - 6. Zamawiający zatem unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną w każdej z sześciu części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć zaplanowanych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350402,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350402,10 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 539 560,51 zł brutto, w tym: - w części 1: 425.307,34 zł;
- w części 2: 27.078,40 zł;
- w części 3: 20.909,90 zł;
- w części 4: 16.481,90 zł;
- w części 5: 34.154,64 zł;
- w części 6: 15.628,33 zł.
Zamawiający udostępnił powyższą informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz www.pogotowie.bialystok.pl) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 20 września 2022 r. o godzinie 11:00.
Najkorzystniejsze oferty złożone w niniejszym podstępowaniu opiewały na kwotę:
W Części 1 - 521 401,87 zł brutto (JARHEAD Sp. z. o. o., ul. Warszawska 43 lok. 3, Białystok)
• przekroczenie wynosi: 96 094,53 zł;
W Części 2 - 241 821,38 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 214 742,98 zł;
W Części 3 - 186 734,66 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 165 824,76 zł;
W Części 4 - 147 190,85 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 130 708,95 zł;
W Części 5 - 350 402,10 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 316 247,46 zł;
W Części 6 - 143 126,62 zł brutto (Ewenement Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 77A, Poznań)
• przekroczenie wynosi: 127 498,29 zł.

Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty w częściach 1 - 6. Zamawiający zatem unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną w każdej z sześciu części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie mógł zwiększyć zaplanowanych kwot do ceny najkorzystniejszych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143126,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143126,62 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.