Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00326179/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00347759/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-28
- 2025/BZP 00353277/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Gomunice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gomunice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej
1.5.2.) Miejscowość: Gomunice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-545
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/685-02-45
1.5.8.) Numer faksu: 44/684-24-68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gomunice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gomunice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezp.gomunice.pl/procurements1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Gomunice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8b9571-4e79-4177-b15d-c6b1714ab52c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030353/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Gomunice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ISZ.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3921249,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gminie Gomunice w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Szczegółowy opis przedmiotowego obiektu znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1. obejmował będzie w szczególności:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej budowlanej i wykonawczej, uzyskanie w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji - pozwolenia na budowę.
Dokumentację budowlano-wykonawczą należy opracować stosownie do zapisów załączonego Programu Funkcjonalno - Użytkowego stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
2) Wykonanie robót budowlanych:
a) wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową (budowlaną i wykonawczą);
b) opracowanie dokumentacji powykonawczej (w tym m.in. przedmiary i kosztorysy) wraz z wykonaniem powykonawczego operatu geodezyjnego (3 egz. wersji papierowej i 1 egz. wersji elektronicznej);
c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (z uwzględnieniem opracowania wszelkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie).
3) Sprawowanie nadzoru autorskiego.
UWAGA: W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Użycie w SWZ lub załącznikach etykiet oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego.
Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zaoferowane przez Wykonawców ceny przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia przy jednoczesnym braku możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5658000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8964000,00 PLN
INNE PRZETARGI GOMUNICE
więcej: przetargi GOMUNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





