eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYPOŻYCZENIE SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEJ DETEKCJI OBIEKTÓW PODZIEMNYCH WRAZ Z OPERATOREM



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WYPOŻYCZENIE SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEJ DETEKCJI OBIEKTÓW PODZIEMNYCH WRAZ Z OPERATOREM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Techniki Inżynieryjnej im. profesora Józefa Kosackiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930064508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obornicka

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-961

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: witi@witi.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witi.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://witiwroc.ezamawiajacy.pl/pn/WITIWROC/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYPOŻYCZENIE SYSTEMU DO AUTOMATYCZNEJ DETEKCJI OBIEKTÓW PODZIEMNYCH WRAZ Z OPERATOREM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a9ecf06-f285-4bb1-bb7a-fcdd2f667ee6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033240/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wypożyczenie systemu do automatycznej detekcji obiektów podziemnych wraz z operatorem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/WITI/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wypożyczeniu systemu do automatycznej detekcji obiektów podziemnych wraz z obsługą operatora. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
a) Etap I - Przygotowanie systemu automatycznej identyfikacji obiektów oraz przeprowadzenie sprawdzających testów laboratoryjnych w celu potwierdzenia koncepcji;
b) Etap II - Weryfikacja laboratoryjna systemu;
c) Etap III - Wstępne badania poligonowe prototypu systemu;
d) Etap IV - Badania poligonowe prototypu systemu;
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SWZ).
3. Dni i czas pracy sprzętu:
a) Etap I - III kwartał 2025 roku, w tym czas trwania testów laboratoryjnych z prezentacją wyników - 2 dni robocze;
b) Etap II - IV kwartał 2025 roku, w tym czas trwania testów laboratoryjnych z prezentacją wyników - 3 dni robocze;
c) Etap III - II kwartał 2026 roku, w tym przeprowadzenie testów poligonowych w okolicach m. Wiener Neustadt - Austria (czas trwania 10 dni roboczych);
d) Etap IV - II kwartał 2027 roku, w tym przeprowadzenie testów poligonowych w okolicach m. Wiener Neustadt - Austria (czas trwania 10 dni roboczych);
e) Przez dzień roboczy należy rozumieć maksymalnie 12 godzin pracy sprzętu i obsługi w godzinach 7:00 – 19:00;
f) O konkretnym terminie wykonania poszczególnych etapach Zamawiający powiadomi każdorazowo Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia rozpoczęcia prac w danym etapie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121900-7 - Detektory radarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUBGEO Jarosław Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942364775

7.3.3) Ulica: Borowa 28A

7.3.4) Miejscowość: Wilczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 51-361

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.