Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00308107/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzenia wielkoformatowego wielofunkcyjnego (kopia/druk/skan)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KRAPKOWICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11379991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup urządzenia wielkoformatowego wielofunkcyjnego (kopia/druk/skan)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c303bbc-72ed-4abd-ba6d-a8ccea961c35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024375/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 zakup drukarki/skanera wielkoformatowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308107
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620885,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielkoformatowego wielofunkcyjnego (kopia/druk/skan) o następującej charakterystyce:
- skaner
- drukarka atramentowa
- druk kolor lub czarno biały
- szerokość druku i skanu do 914 mm
- rozdzielczość skanowania do 1200 dpi
- maksymalna grubość materiału do skanowania 0,8 mm
- 2 rolki z automatycznym obcinaniem dla papieru w formatach A1 i A2
- minimalna fizyczna pamięć RAM – 2 GB.
2. Zamawiający wymaga dostarczenia urządzenia fabrycznie nowego, nieużywanego, nie powystawowego, wolnego od wad, pochodzącego z legalnego źródła i wykonanego w ramach bezpiecznych technologii, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do montażu i użytkowania), a jego zakup i korzystanie zgodne z jego przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich.
3. Przez pojęcie fabrycznie nowy Zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzący z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim.
4. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terenie Unii Europejskiej.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. Wykonawca winien dostarczyć do sprzętu, odpowiednio kartę gwarancyjną, licencję oraz instrukcję użytkowania i obsługi w języku polskim (o ile jest wymagane).
6. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
7. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie sprzętu do Starostwa Powiatowego w Krapkowicach z siedzibą przy ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, w godzinach pracy Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pkt 2 Formularza oferty (załącznik nr 2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232140-7 - Plotery
30232150-0 - Drukarki atramentowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51106,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Copy Master M. Gulczyński, M.Kozłowski, T. Niedbalski Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831621062
7.3.3) Ulica: Jaworowa 7
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
COPY MASTER M. GULCZYŃSKI, M. KOZŁOWSKI, T. NIEDBALSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Dostawa odczynników, szybkich testów jakościowych, zestawów do badań parazytologicznych oraz dzierżawa sprzętu do badań immunologii transfuzjologicznej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
- Zakup cysterny do transportu wody pitnej 5 m3
- Zakup workownicy dwustanowiskowej do zasypywania worków z piaskiem
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Wyposażenie pracowni przedmiotowych w tym wyposażenie służące edukacji włączającej
- Dostawa urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do IHAR-PIB, Oddział w Młochowie (drukarka/skaner/ksero)
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





